Värsta jag sett i urflippning på jobbet...

Jag förstår honom på sätt och vis, har man väl slagit sin chef i huvudet med en bärbar dator kan man lika bra reda ut hela situationen en gång för alla.

En sak att ga loss pa inredningen, att misshandla sina kollegor vetifan om jag skulle jubla over direkt...
Men nagra ganger skulle man nog velat valta kontoret som den har killen...

Kontormänniskor är ju ett jävla släkte!

Värre en kamphundar förbjud dom :mad:

Så går det när man klämmer in människor i bås.

Lite väl många tjockmonitorer för att vara 2008 tycker jag, de han kastar verkar ju inte anslutna heller, luktar fejk...

Såg vinkeln från han som filmade med mobilen nu.

Tänkte också på CRT-monitorerna men det är ju definitivt en öst-stat så det kan väl vara äkta ändå? Inget fel på CRT, bara onödigt klumpigt.

Tja man vet aldrig men OM det är fejk spelar ALLA jävligt bra. Så jag håller på äkta trots allt.

Jepp, det låter som vakterna kör en Tazer på honom och så ska det låta när en mobil tar upp det i alla fall ungefär (I know) så det var det nog.

Men... man vill ju gärna läsa om det i på en officiell nyhetssite för att verkligen tro det.

Men men... KUL är det att titta på hur som helst.
Lite "Going Postal" är aldrig fel. ...så länge ingen blir allvarligt skadad...

:yoparty

Last edited:
Förstår inte varför ingen suger tag i snubben å ger han en jävla smäll?
Han gjorde ju illa en tjej rätt tidigt och bara för det tycker jag förtjänar en rallarsving.. DireKKcT!1! :4skrika

Förstår inte varför ingen suger tag i snubben å ger han en jävla smäll?
Han gjorde ju illa en tjej rätt tidigt och bara för det tycker jag förtjänar en rallarsving.. DireKKcT!1! :4skrika

Du får komma ihåg att det är 2008 nu. Tjejer ska klara sig på egen hand och minsann stå upp för sin sak och visa att dom kan med (bli brandman och grejer :rolleyes:). Det var bara "förr i tiden" som det var fel att slå en tjej.

På dom bara! :tummenupp

Jag tror att gubben som plockade upp papprena från golvet i början sa "luuuuuuuuuuuuuuuuuugn o fiiiiin! Det är väl bara kul att vi ska arrangera nästa års schlager?"

Haha urskön! Diggar hon som gömmer sig under skrivbordet nere till vänster på första rullen, väntar sig kanske ett office shooting.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet