Värsta (Bästa) ni kört??!!

yamaha rd350!:yoparty :D

Nikko Bakker Turbo +300 på driven i början på 90-talet,en jävlaranamma upplevelse med den korta hjulbas som var på den helvetesmaskinen,det är nog det häftigaste hittils.

sunkigaste ! min Husky 250 med sprucken topp

Yamaha TZ 700 produktionsracer ... Den var föregångaren till TZ 750 och var i princip hopbyggd av 2 st TZ 350-motorer som var ilskna nog var för sig :D

de värst jag kört var min moppe, en suzuki ts50. "bönna-trimmad" till max och värdelösa trummbromsar.

Bäst är naturligtvis R1:an, så brutalt rå och finslipad på samma gång!

Det bästa är nog min nuvarande CBR 929:a, just för att den är så allround, klarar bana bra, skön på vägen osv. Snabbast är Ducce 1098, vilket ljud, och vrid!
-----------
Sunkigast min gamla Suzuki RM 125 eller Gasgas 400, båda svårkörda och svampiga.!

Kawa Z750 på hoj, har å andra sidan inte kørt så mycket hoj än.
M3 CSL eller Nissan 350z cab vad gäller bil..

...

...en Dnepr med sidvagn är en ren ...upplevelse...kan man säga....

Vet inte om Bushido menade att den var värst eller bäst, men jag hade en RD med 400 mil på mätaren som gick helt underbart.
Inte nån värsting på någotvis, men en helt underbar körhoj ändå.
Den sämsta är väl den Vespa -81:a jag ska köpa snart.

Det är värst hittills, på pappret. :fakta

Men gick det exemplaret så värst bra?

För egen del är det min -97 Honda RS 250 med nya däck på SM-kvalet på Gelleråsen 2005. Vilken feedback. Höger fotpinne i asfalten i depåkurvan. Wow...
Kihlanders Aprilia går alldeles utmärkt och jag kan utan att tveka hävda att allt på den är bättre än din RS250R. :)

Vet inte om Bushido menade att den var värst eller bäst, men jag hade en RD med 400 mil på mätaren som gick helt underbart.
Inte nån värsting på någotvis, men en helt underbar körhoj ändå.
Den sämsta är väl den Vespa -81:a jag ska köpa snart.

jag menade bäst, men samtidigt värst som i värsting. den är ju helt klart det effektstinnaste jag (med mellankort) kört...:) håller med om att hojen är helt fantastisk, har aldrig haft roligare på två hjul!:yoparty

Det bästa är nog min nuvarande CBR 929:a, just för att den är så allround, klarar bana bra, skön på vägen osv. Snabbast är Ducce 1098, vilket ljud, och vrid!
-----------
Sunkigast min gamla Suzuki RM 125 eller Gasgas 400, båda svårkörda och svampiga.!

929:an de värsta??!! you ain't seen nothing yet... de är som att köra en fullastad ascona -82 hem från bordershopen. mer tungstyrt fanskap finns inte!

Min Mlle är rätt pigg faktiskt...man är lite ovan med att det vill hissa framhjul i tid och otid även om man barar rullar på gasen mjukt.

Gamla geggmoppen, KTM 300EXC (2-t) var rätt obehaglig när man första gången krampade och höll i rullen ofrivilligt....jädrar vad det bar iväg mellan tallarna...Husabergaren är mera linjär, det går alldeles för fort med den med i skogen, men med den vet man ungefär vad som händer när man låter den andas.

/J

Fireblade 08, rent brutalt mellanregister

Bäst
Hayabusa Turbo = Powerwheelies i 250km/h, bästa öset.
CBR1000RR = Helvetiska bromsar + underbart chassie.

Sämst
CBX750F = Vobbelmaskin utan dess like ,,, huuga vill inte ha

Mest effekt= XJR1300 McXpress

Bäst i alla avseenden förutom komfort är lätt CBR 1000 RR -08 vilken jävla hoj.

Komfort= Goldwing

Polarens farsas r1 -05. hade tidigare bara kört min hornet plus några andra 600or tyckte dom va rätt vassa men icke. De va de sjukaste!! Men man vänjer la sig snabbt antar jag. min hoj kändes som en kina EU moppe efter att jag kört r1an. Dock föredrar jag hojar utan kåpor med crossstyre

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back