Värre förknasare till Xr650R

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
står i valet å kvalet. Org. förgasaren ska bort!!

Dit ska antagligen en Mikuni flatsida med pump.

frågan: 40 eller 42mm

vill ha massa mos, men inte tappa i botten.
Någon med erfarenhet?

hojjen e std förutom ett BigGun system.
 
HenRRik skrev:
står i valet å kvalet. Org. förgasaren ska bort!!

Dit ska antagligen en Mikuni flatsida med pump.

frågan: 40 eller 42mm

vill ha massa mos, men inte tappa i botten.
Någon med erfarenhet?

hojjen e std förutom ett BigGun system.
sopa dit 42!! och ta bort luftburken, sätt dit ett stylingfilter till en bil så stort som möjligt! insugslängd till filter lika som orginal mynning i luftburk! Vipps så har du 4-6hk farbröder till :tummenupp
 
Boost 2 skrev:
sopa dit 42!! och ta bort luftburken, sätt dit ett stylingfilter till en bil så stort som möjligt! insugslängd till filter lika som orginal mynning i luftburk! Vipps så har du 4-6hk farbröder till :tummenupp





Jassåminsann!! det får nog bli så =)

trycker den går gött som fasen redann nu, bara de att den tvekar när man slår på järnet.. inte konstigt med BING-kopian som e std!!

Men då får den en fiiin 42 i vinter =)
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top