piggelinpojken
Boss
fick mitt körkort för tung mc för i torsdags och självklart är man ute och buskör när man har köpt sig en motard
sitter nu framför datorn och är lite skakis efter ett polisstop.
skulle precis svänga in på gatan där jag bor då jag ser att en polisbil ligger bakom mig
och har då kört ett visst antal gånger på bakhjulet genom stan (norrköping) kör lite sakta i förhoppning om att polisen inte har sett mig köra olovligt men efter ett tag slår de på sirenerna och stoppar mig, jag vill ju inte direkt heller köra ifrån dem när man har skyllten på.
poliserna kommer ut ur bilen och ger mig en ganska rejäl utskällning och tjatar om att de ska dra in mitt körkort. den ena polisen sätter sig i bilen och kollar upp mig på datan medan jag står utanför och snackar hoj med den andra,
efter mycket om och men så låter de mig som tur är gå utan böter och med körkortet i behåll.
jag tror hojen får stå ensam i garaget ett tag tills jag har fått in faktan i huvet att jag ska köra lagligt.
Så till alla er polishatare. det finns faktiskt poliser som är riktigt snälla

sitter nu framför datorn och är lite skakis efter ett polisstop.
skulle precis svänga in på gatan där jag bor då jag ser att en polisbil ligger bakom mig

poliserna kommer ut ur bilen och ger mig en ganska rejäl utskällning och tjatar om att de ska dra in mitt körkort. den ena polisen sätter sig i bilen och kollar upp mig på datan medan jag står utanför och snackar hoj med den andra,
efter mycket om och men så låter de mig som tur är gå utan böter och med körkortet i behåll.
jag tror hojen får stå ensam i garaget ett tag tills jag har fått in faktan i huvet att jag ska köra lagligt.
Så till alla er polishatare. det finns faktiskt poliser som är riktigt snälla