Världens snyggaste motorcyklist?

:banana Nu har vi sett snacket...När kommer verkstaden....? :lol

Ja,de e som en trafikolycka...man kan inte låta bli att kolla för de e så äckligt!

Sådärja!

Haha.... jävlar vilket djur man e i sängen, inte så konstigt att alla tjejer älskar mig!

Men det känns inte sjysst att lägga upp filmen på internet. Ni får komma hit och titta istället.

// RoLLER

Mattias skrev:
Jag vill inte att ni projicerar era våta drömmar på mig. Vill ni ligga med RoLLER så gör det. Jag slipper gärna.

Du är anställd. Lär dig leva med det. :D

Hjälp! Jag och RoLLER har samma påslakan! :gnissla

Frågan kvarstår om glidet är för en Roller med dålig fiskelycka eller en fjortis som kommer hemm till mamma hjulbent :confused:

RoLLER skrev:
Men det känns inte sjysst att lägga upp filmen på internet. Ni får komma hit och titta istället.

Och så bra gick det. Nu är vi nere på "skall du komma med hem på lite... ööh... vahetere... vahetere... vuxenfilm?" ;)

RoLLER skrev:
Sådärja!

Haha.... jävlar vilket djur man e i sängen, inte så konstigt att alla tjejer älskar mig!

// RoLLER
Jag har hört annorlunda. Det var nån som nämnde nåt om "påminner om en räka, både i storlek och lukt" och "fyra sekunder?! I wish!".

Men det kan ju vara illvilligt förtal, förstås.

Mattias skrev:
Jag har hört annorlunda. Det var nån som nämnde nåt om "påminner om en räka, både i storlek och lukt" och "fyra sekunder?! I wish!".

Räkor ÄR djur. :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...