världens snabbaste slangare.

Dee_cati skrev:
2055022 Ok, mig veterligen så är sträckan Karlskoga-örebro betydligt farligare än uppsala-sthlm och jag har kört dem båda så jag förstår inte riktigt vad du menar.
där tror jag att jag har rekordet :corn

Fürstenhoff skrev:
2061732 Anledningen till att jag ej svarat förränn nu har bestått i att jag ville kontrolera uppgifterna med Guinness folk i England först!! :pannkyss

Enligt dem så gäller följande i dag:
*Motorcykeln skall framföras på ett hjul INNAN motorcykeln passerar första mätpunkten (fotocellen) för att sedan framföras på detta vis över en distans som minst skall vara 300 fot, ca 100m, och inte sättas ned INNAN man passerat den andra mätpunkten (fotocellen)!!

(Utrustningen skall vara kalibrerad av utbildat folk & bevittnat av 2 oberoende personer/kontrolanter för att rekordet skall kunna gokännas av Guinness rekordbok!!)

*Motorcykelns framhjul skall på ett mycket klart sätt avvika i från markens yta under denna körning!!

Hoppas att detta besvarar din fråga. ;)

/Fürstenhoff.
Klockrent! :tummenupp :Bugar

Satan va det måste gå i 350km/h tycker det är grymt redan i 250+

Last edited:
blom skrev:
2062310 där tror jag att jag har rekordet :corn

Inte en chans, det tog jag 2002 med en trimmad Merca Vito, olastad. Eller nåja, rekord med en Merca Vito iaf, fanskapet toppade 190km/h (mätarfart=257km/h ärlig fart).

Btw, Coola Ola är inte så Cool som han tror, han är lite korkad nästan om han inte förstår mitt flaim.

Riktigt grymt att vara med i rekord-boken... något att visa upp för besökare när de blir lite stöddiga :).

x-per skrev:
2063363 Jadu vad handlar tråden om?

Jadu, vad handlar inlägget ovanför hans fråga om? :tungan

Jag trodde att han frågade efter tokkörningen iaf så helt klart var det inte :).

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...