världens snabbaste slangare.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
satt och läste i en bok som heter Svenska skrytboken, allt vi är bäst på.
och där på sidan 95 dök en SH.com kändis upp.
Cool Fursten. :tummenupp
var det så att du satte rekordet på moholmsbasen?

Bifogat

• slangarn.JPG
    slangarn.JPG
    89.7 KB · Visningar: 1,883
Fürsten... Det är ballt! Ruskiga farter att wheela i.

crashtestdummy skrev:
2054443 satt och läste i en bok som heter Svenska skrytboken, allt vi är bäst på.
och där på sidan 95 dök en SH.com kändis upp.
Cool Fursten. :tummenupp
var det så att du satte rekordet på moholmsbasen?

Ja det va ju inte oväntat. Killen är säkerheten själv verkar det som. :tummenupp

Dee_cati skrev:
2054547 Blåsa bakhjul på inhägnat område är inte direkt farligt, förutom för honom själv ju.

Precis... de skulle ju va liiite värre om han fick för sig o göra det på allmänna vägar med trafik..... Läbbigt... :näsblod :tungan

Hade det inte var så att han var så knubbig så skulle det gått fortare ;)

Dee_cati skrev:
2054547 Blåsa bakhjul på inhägnat område är inte direkt farligt, förutom för honom själv ju.

Nej, jag tänkte mest på hans andra aktiviteter, t.ex. mellan Sthlm och Uppsala. Whatever, vill inte starta nån diskussion om det, tyckte bara att det var en rolig kommentar...

Fürstenhoff skrev:
2054887 Vilka då!! Berätta!!

/Fürstenhoff.

Jag måste ha drömt det... :rolleyes:

Apropå bakhjulsåka, har jag också drömt att du planerade att spräcka 350 blås på bakan? Fast har man rekordet så har man...

3 passagerare förresten, måste varit ändrad fjädring bak för att den inte skulle säcka ihop helt väl?

Fürstenhoff skrev:
2054970 SNÄLLA!! :Bugar Berätta vad han har presterat i wheelie rekord sammanhang förutom att ta den pinsamm...ädring eller på chassit!!

/Fürstenhoff.
Får man se dig på något event i Skåne snart?

då kommer jag nog och tittar :tummenupp

Coola Ola skrev:
2054686 Nej, jag tänkte mest på hans andra aktiviteter, t.ex. mellan Sthlm och Uppsala. Whatever, vill inte starta nån diskussion om det, tyckte bara att det var en rolig kommentar...

Ok, mig veterligen så är sträckan Karlskoga-örebro betydligt farligare än uppsala-sthlm och jag har kört dem båda så jag förstår inte riktigt vad du menar.

Sen förstår jag inte riktigt hur Magnus kan inneha det "riktiga" rekordet då han inte har tangerat Fürstenhoff's rekord :va

Dee_cati skrev:
2055022 Ok, mig veterligen så är sträckan Karlskoga-örebro betydligt farligare än uppsala-sthlm och jag har kört dem båda så jag förstår inte riktigt vad du menar.

Nej, du o jag förstår nog inte varandra så bra. Släpper det nu va? :pannkyss

Fürstenhoff hur går rekordet till? hur långt måste man åka på slangen för att det ska bli godkänt? nån speciell höjd på framhjulet eller "räcker" det med 5-10 cm ovanför baken?

Grymma rekord! :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...