Världens sexigaste yrken i senaste Café

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag läser en artikel i senaste Café angående vilka yrken som är världens sexigaste. En dejtingsajt har frågat 5000 medlemmar vilket som är det allra sexigaste jobbet. Nedan är vad dom kommit fram till.

Här är vad flickorna tycker:
1. Budkille (nu vet jag varför det jämt luktar ansjovis i Mattias bil).
2. Brandman
3. Läkare
4. Polis
5. VD (?) :mad:

Här är vad männen tycker:
1 Sjuksköterska
2 Porrskådis (?)
3 Modell
4 Polis
5 Flygvärdinna

Jag läser en artikel i senaste Café angående vilka yrken som är världens sexigaste. En dejtingsajt har frågat 5000 medlemmar vilket som är det allra sexigaste jobbet. Nedan är vad dom kommit fram till.

2. Brandman
3. Läkare
4. Polis

1 Sjuksköterska
2 Porrskådis (?)
3 Modell
4 Polis
5 Flygvärdinna

Eh? Porrskådis? :3freak Fan vilka ensamma killar :3freak

2. Brandman
3. Läkare
4. Polis

1 Sjuksköterska
2 Porrskådis (?)
3 Modell
4 Polis
5 Flygvärdinna

Förutom att du just har ekänt att du läser en av kanske världens sämsta skittidningar så kan jag upplysa dig om att däckkrängare ligger högt på listan bland många tjejer.

Varför vet jag inte, jag fick veta det när jag jobbade i branchen och var tvungen att kolla det med bekantskapskretsens brudar, och jodå...

Jag var inte singel själv på den tiden, och det var knappast mig personligen dom tänkte på.
Det är väl gummi-lukten dom går igång på :tummenupp

Jag som tänkte förra veckan:
"budbils chaffis måste va det segaste och sämsta jobbet på länge"

men kn#%&a verkar de få göra :4skrika

Hallå där! I min bil luktar det wunderbaum. Jag hade iofs hellre haft ansjovislukt, men man kan inte få allt.

1 Sjuksköterska

Mohaha..jo det är skitsexigt att stå o mäta upp diarre, kolla slemfärger eller langa blodiga knivar till sura trötta kirurger..I feel so special:tuttar

Jag tycker hantverkare är sexigast !!

Alltså jag vet inte vad du jobbar på för sjukhus men VI jobbade i stillettklackar (lack såklart) och hade aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig underkläder på oss...bara stay ups..är inte det er uniform hemma i sverige med? :rolleyes:

Ps: ;);););)

Nursey, vart sa du att det sjukhuset var, jag lägger hojen lite snyggt utanför och väntar på att du kommer med den kalla våta kompressen och baddar pannan...

Storlek 37,möjligen en 38.Mycket attraktivt.....Mjau.

Annars tycker jag nog att man oftast spinner loss på såna personer som är sin egen motsats.Själv tänder jag på INTELLIGENTA tjejer....ha ha ha.
Fast allvarligt.En liten forskartjej som helt gått upp i sitt yrke o kall.Rött långt hår,hyfsad kropp,o glimten i ögat utan att vara medveten om det.Så kommer stora stygga fabbo jacke o TAR henne.O visar vad hon gått miste om under alla dessa år.O hon blir jättekär o ger mig allt jag vill ha.......sen vaknar man med dasen fastlimmad på magen. Buhähähähähääääää.

Vad är det för skitlista? :mad: Mitt jobb är ju inte med, jag är läcker som fan i uniform, det tycker tanterna också. Har blivit nypt i häcken tillräckligt många gånger för att ha empiriska bevis på att den är ruggigt sexig.

Storlek 37,möjligen en 38.Mycket attraktivt.....Mjau.

Annars tycker jag nog att man oftast spinner loss på såna personer som är sin egen motsats.Själv tänder jag på INTELLIGENTA tjejer....ha ha ha.
Fast allvarligt.En liten forskartjej som helt gått upp i sitt yrke o kall.Rött långt hår,hyfsad kropp,o glimten i ögat utan att vara medveten om det.Så kommer stora stygga fabbo jacke o TAR henne.O visar vad hon gått miste om under alla dessa år.O hon blir jättekär o ger mig allt jag vill ha.......sen vaknar man med dasen fastlimmad på magen. Buhähähähähääääää.

Du har en konstig syn på intelligens, akademiker och forskare i synnerhet. Du har aldrig träffat någon, va?

Alltså jag vet inte vad du jobbar på för sjukhus men VI jobbade i stillettklackar (lack såklart) och hade aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig underkläder på oss...bara stay ups..är inte det er uniform hemma i sverige med? :rolleyes:

Det är preeeeeeeecis så bilden ser ut i Café! *frust* Jag har ingen scanner hemma men ungefär som den här fast allting vitt med ett stort rött kors på. Osså håller hon en stor spruta. *flås*

Nån som har en sån bild?

Bifogat

• sjuksköterska.jpg
    sjuksköterska.jpg
    52 KB · Visningar: 171
Skorna då? Är inte dom sexiga?

Neeeeej! ;)

Goddamnit flicka! Du måste få facket i sverige att inse att detta är en del av läkeprocessen... ;)

Vad är det för skitlista? :mad: Mitt jobb är ju inte med, jag är läcker som fan i uniform, det tycker tanterna också. Har blivit nypt i häcken tillräckligt många gånger för att ha empiriska bevis på att den är ruggigt sexig.

Ja det fattar du oxå att den är ihopkommen av nån fjolla av hankön som är reklammakare på nåt kvinnomagasin.
:D

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back