Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
303 skrev:Gick på semester i fredags förra veckan,,,,,
Caffe skrev:Min tes att moppefuckon enbart borde tillåtas att skriva i 125-avdelningen stärktes just av Pollysmurf och red_lime.
Mavve, nu är du stolt va? Du attraherar ju småfjun som den bästa Ghostrider nästan![]()
soppatorsken skrev:Nu spikade du precist på huvet.
Vad ska jag göra för att bli lika tuff som Mavve? Mer än att träna chingchong-slagsmål och vara märkesfanatiker?
Caffe skrev:Min tes att moppefuckon enbart borde tillåtas att skriva i 125-avdelningen stärktes just av Pollysmurf och red_lime.
Mavve, nu är du stolt va? Du attraherar ju småfjun som den bästa Ghostrider nästan![]()
soppatorsken skrev:Nu spikade du precist på huvet.
Vad ska jag göra för att bli lika tuff som Mavve? Mer än att träna chingchong-slagsmål och vara märkesfanatiker?
Nacka skrev:Pryla kanske är skånska för det svenska ordet prygla?![]()
varför tipsade du inte polisen?? Om tjackgubbarna alltså??303 skrev:Gick på semester i fredags förra veckan och passade på att köpa mig en radiostyrd metanolbil eftersom vädret är så växlande dåligt.
Senare i tisdags åkte jag och en kompis till bilbanan i skarpnäck, det var givetvis stängt men då vi inte vart där förut så parkerade vi vid vägen och knallade ner 100m till banan. 5-10min senare kom vi tillbaka till en bil med inslagen ruta. Någon hade stulit våra väskor med sändare, digitalkamera, mobil, metanol och plånbok med alla tillbehör.
Vi fick tips om ett pundarläger någon kilometer bort så vi åkte dit och snackade med tjackgubbarna dock utan resultat, de hade dock en bil full med radioplan och annat.
Igår var jag iväg och köpte mig en ny sändare till bilen som givetvis inte funkade när jag kom hem och testade på kvällen. In och skulle byta idag, fanns inga inne men var beställda till i eftermiddag. Bra då drar jag några repor på bulten då solen faktiskt skiner!!![]()
Efter några vändor och otrevliga överraskningar bakom krön beslutar jag mig för att åka hem, det är alldeles för mycket trafik där på vardagarna. Åker hemmåt olagligt sakta och ser en lite ekorre skutta över vägen, bromsar in för att inte köra över den stackarn. Pust! Han springer förbi mitt spår, släpper bromsen och vad händer då? Jo ekorren VÄNDER!!! Suck.. det här är mitt livs sämsta semester och det har bara gått 4 dagar.![]()
anja skrev:du är fan så jävla dum i huvet man bara kan bli. två djurplågarrepliker på bara några minuter. låssas du, eller är du dum i huvet på riktigt eller????
Mavve skrev:Men ååååhhh, think of the children!!!!!!!!!![]()
En ekorre... HALLÅ??? Vakna!!!
Sånt händer. Skäl hellre på mig. När jag körde glassbilen och jag fick se ett rådjur på vägen gasade jag allt vad det gick(!) och siktade efter dem.
Jag har även styckat och ätit upp ett rådjur.
Du är inte normal Anja.
RocketQueen skrev:Men hallå tråkigt om man råkar köra på ett djur. Men att bete sig som Jeffery Dahmer och jaga efter är väl att ta i. Nej du Mavve mig lurar du fan inte. DU är en riktig mjukis egentligen så sluta spela allan nu killen!
Mavve skrev:Nej snälla - skriv inte sanningen här.
Klart jag e en mjukis, går väl inte att spänna sig dygnet runt haha.
O sen siktade jag faktiskt efter det och höll till o med på o fronta mötandes. Hade vatt världens grej o plocka ett rådjur o trycka in det i fronten på en glassbil![]()
Em74 skrev:Känns liiiite jobbigt att sitta och spänna sig i en glassbil... Hur man än försöker se tuff ut så sitter man ju dock i en glassbil......![]()
Mavve skrev:Nej snälla - skriv inte sanningen här.
Klart jag e en mjukis, går väl inte att spänna sig dygnet runt haha.
O sen siktade jag faktiskt efter det och höll till o med på o fronta mötandes. Hade vatt världens grej o plocka ett rådjur o trycka in det i fronten på en glassbil![]()
Gavazn skrev:Du kan väll inte mena allvar??? Hoppas du tvärnitar för en ekorre och jag ligger bakom dig i min bil nästa gång!!! :kocko :kocko
RocketQueen skrev:Usch Mavve jag blir nästan orolig. Du kanske behöver prata eller nåt. Ring akutpsyk genast!
Eller så är du hemskt uttråkad...
Jag hoppas verkligen att du skämtar för annars..
he he
Mavve skrev:Hemskt uttråkad![]()
soppatorsken skrev:Tänker du innan du skriver?
Om du nu gör det, hur långt sträcker sig dina funderingar då?
Vem av er två skulle få skulden för att du dammade in bakifrån i en liten tonåring på hoj?
Du skulle få pröjsa fett med självrisk.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |