Världens sämsta jur!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det finns många dåliga djur men något av dessa måste vara det allra sämsta djuret.

1. Jättepandan. Har svårt att föröka sig, äter bara näringsfattiga blad som gör att den får ont i magen och är inte speciellt kamouflerad om någon får för sig att ta kål på den.

[YOUTUBE-ID]FZjlVUG_APs&feature=channel[/YOUTUBE-ID]

2. Sengångare. Kan bara hänga upp och ned, så långsamma att de blir gröna av den alg som växer på dem.

[YOUTUBE-ID]eotEEUNatKY&feature=related[/YOUTUBE-ID]

3. Tapir. Bara sjukt fula och verkar vara griniga.

[YOUTUBE-ID]Lw1fYeYMom0[/YOUTUBE-ID]

Skål. Over and out.

Kanske man borde ta med koalan, enda jävla djuret som är full dygnet runt pga av eukalyptusbladen som jäser i magen på dom, enkelt mål för varenda kissekatt i nejden. Jävligt fula är dom också, ser ut som en ful gremlin:D

http://www.youtube.com/watch?v=x8oLu7znwQ0

Famili Guy citat....." That bush in the park is my bush, my bush:yoparty

Inälvsmaskar är väl rätt dåliga egentligen:
[YOUTUBE-ID]HOaZCkA8Zvk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]ESSZMF578Ig[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Ok, men varför är inte den vandrande pinnen högst upp på din lista?

Fan att folk har sån jäkla koll. Orka ha koll :mad:

Youtubade dåliga jur och trådstarten var ett faktum. Att jag gjort det förut tyder på en konsekvent livsåskådning och jag tar all cred för det även om jag inte förtjänar den.

De e skönt att slira på kopplingen! :D I synnerhet när man varit ute och rullat hatt!:fyllisar

Hittade just två öl i kylen. Ska ta och sprätta upp dom. Förkylningen verkar ju ändå inte gå över bara för att jag sitter här och är nykter och jävlig.:öl

De e skönt att slira på kopplingen! :D I synnerhet när man varit ute och rullat hatt!:fyllisar

Hittade just två öl i kylen. Ska ta och sprätta upp dom. Förkylningen verkar ju ändå inte gå över bara för att jag sitter här och är nykter och jävlig.:öl

Du Djerwgen, jag har tjöpt Baja nu med rosalila ränder! Får du åka en sväng i den kommer Vinö åka på blocket illa kvickt I tells ya! Bajan har mugghållare överallt och för din upplysning har den både drapes i kabyssen och lila mattor!

Du Djerwgen, jag har tjöpt Baja nu med rosalila ränder! Får du åka en sväng i den kommer Vinö åka på blocket illa kvickt I tells ya! Bajan har mugghållare överallt och för din upplysning har den både drapes i kabyssen och lila mattor!

Perfekt! Nu saknas bara en grävling som skeppshund, som vi givetvis släpper lös i Sandhamn. Grävlingar är inga dåliga jur!

Lustigt att du köpt Baja när det första du gör vid båtköp alltid är att slänga ut toan :D
Men jag håller med segla runt i en latrinkoster är inte värdigt.
Man behöver ju ändå bara pinka om det är som det ska va.

Last edited:

Vafan:) har du tjakat båt? Feta upp bild:)

Perfekt! Nu saknas bara en grävling som skeppshund, som vi givetvis släpper lös i Sandhamn. Grävlingar är inga dåliga jur!

Lustigt att du köpt Baja när det första du gör vid båtköp alltid är att slänga ut toan :D
Men jag håller med segla runt i en latrinkoster är inte värdigt.
Man behöver ju ändå bara pinka om det är dom det är som det ska va.

Jo toan ryker på en gång men båten skall döpas till Maja :)
Äter man rätt (fel) kost pinkar man ur alla hål.

Även om jag behållit toan hade det inte funkat för den ligger under en dyna i sängen vilket hade blivit knepigt om man mot förmodan skulle få bjuda hem "Rosali 19 jordsnurr" och mitt i natten behöva göra sig av med div slaggprodukter...
-Ursäkta Rosali, skulle du vara vänlig och vilja vika ditt huvud en aning åt höger, jag ämnad bajsa en ansenlig mängd just nu. Ha överseende med den något nötaktiga aromen och de svordomar som kan tänkas tillämpas skulle matsmältningen inte gjort sitt jobb.

Vafan:) har du tjakat båt? Feta upp bild:)

Finns i jag tjöpte-tråden.

KAN hända jag startar en powerbåttråd om jag känner att stödet för denna finns.

Last edited:

Även om jag behållit toan hade det inte funkat för den ligger under en dyna i sängen vilket hade blivit knepigt om man mot förmodan skulle få bjuda hem "Rosali 19 jordsnurr" och mitt i natten behöva göra sig av med div slaggprodukter...
-Ursäkta Rosali, skulle du vara vänlig och vilja vika ditt huvud en aning åt höger, jag ämnad bajsa en ansenlig mängd just nu. Ha överseende med den något nötaktiga aromen och de svordomar som kan tänkas tillämpas skulle matsmältningen inte gjort sitt jobb.

Ja klossa är oporrit helt klart.

Vi får nog ta Baja-Maja till St Nassa ty jag torrsätter Svinö på söndag, alltså om en vecka.:gråta

Finns i jag tjöpte-tråden

KAN hända jag startar en powerbåttråd om jag känner att stödet för denna finns.

Klart vi måste ha en Powermajatråd:D Fixxxxa:)

Ja klossa är oporrit helt klart.

Vi får nog ta Baja-Maja till St Nassa ty jag torrsätter Svinö på söndag, alltså om en vecka.:gråta

Upp med morrhåren nu. BajaMaja kommer ligga in nån månad till jallafall tänkte jag. Blir ett par repor till Nassa. Vi styr upp det, lämna axelfettet bara för hon har Bravo one-drev.

Du har varit med...:Bugar

Henrik

Upp med morrhåren nu. BajaMaja kommer ligga in nån månad till jallafall tänkte jag. Blir ett par repor till Nassa. Vi styr upp det, lämna axelfettet bara för hon har Bravo one-drev.

Perfekt!:banana Ja tar med öl, amrikanska tumverktyg, smugglarskinnrocken, VAT 69 samt soppapengar för ett antal hogshead 98 oktan.

The pygmy shrew[YOUTUBE-ID]nAFrFh2Fm_Y[/YOUTUBE-ID]

För övrigt är tapirer jävligt sköna djur! Fullvuxna väger de 250-300 kg och går säkra för de flesta rovdjur. Då kan de ägna dagarna åt att äta, göka, svänga med snabeln och ta det lungt.

fästingar måste vara det djur som inte tillför något till världen.
Om alla fästingar dog skulle ingen sakna dem.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park