Världens sämsta film

Ja cayle, hur går det med servern, skall vi starta en insamling så du får ditt nätaggregat eller?
 
Är det VM i trådlyftning som pågår här på forumet för tillfället.... Har ju ploppat upp hur många gamla trådar som helst på kort tid nu... Vad har jag missat??? :confused:
 
gah.. nu är servern uppe och snurrar som vanligt igen. filmen är är gryyym, jag sväär :3freak
 
Nå?
Kan man få se på denna berömda moppefilm nu eller?

En av minna grannar har en son som just kommit i moppe åldern.
Där står ständigt 5-10 moppar och bara gasar.
FAST jag var likadan själv så hatar jag dem. :fatta!
Fan ska jag göra?
 
MrEd skrev:
N
En av minna grannar har en son som just kommit i moppe åldern.
Där står ständigt 5-10 moppar och bara gasar.
FAST jag var likadan själv så hatar jag dem. :fatta!
Fan ska jag göra?


Du har inget maskingevär liggandes..? :hihi

Eller! Nästa gng de står o gazar utanför kör du fram din moppe o gazar ÄNNU mer. Fan vad fräkct! :tomten
 
HAHAHA! Har sett moppefilmen nu. My god asso! "Högfartstest"... LOL!
 
Zee skrev:
Du har inget maskingevär liggandes..? :hihi

Eller! Nästa gng de står o gazar utanför kör du fram din moppe o gazar ÄNNU mer. Fan vad fräkct! :tomten


Givetvis men jag har inte FÅTT min moppe än :3freak

Sen skall de får veta vem de stungit haver :yoparty
 
Hehehe, vilken film ; ). Helt galna stunts ju! Sådär kan ju inte jag köra! Och inte hade dom hjälm på sig heller! Verkligen självsakra i sina stunts, eller så är dom inte lika säkra på sin manlighet ; ).
Kanske dom där moppepojkarna har blivit såpass gamla att dom är här och äger en sporthoj nu till och med? Vore ju kul =).
 
suck små pojkar som inte har vätt innanför pannan ser jag ..ingen hjälm så dumt och de trodde att deras hopp va något hö gör jag bättre med en trejuling :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top