Världens sämsta film

Fan va ni klagar! Får gamla minnen av när man själv var 14-15 bast och körde moppe... Fan va skoj det var när "gänget" samlades, 10-12 moppar och brudarna var kåta som fan. De va tider de...

Den var ju :rock :rock :rock :rock !!!

'Topfarts'-testet var bäst, satan vad det gick. Och bööörnen, vilken jävla rök, man såg ju liksom ba ingenting alls!

Ghostrider ligger ju fett i lä, de har killarna var ju tuffa och brände omkring utan hjälm och sånt också.

Och vilken jävla pöööma de hade med, bruttan lånade ju tom en räääser och brände ett varv med. Sen fick hon skjuts också och blev helt vild i byxan, det såg man ju!

Var tvungen att lyssna på Dr Alban en sväng efteråt för att riktigt förgylla aftonen.

Yäääää! :1pajas

Ja sluta klaga, Den var ju klockren ju specielt topphastighets testet. :p

Last edited:
sege skrev:
Den var ju :rock :rock :rock :rock !!!

'Topfarts'-testet var bäst, satan vad det gick. Och bööörnen, vilken jävla rök, man såg ju liksom ba ingenting alls!

Ghostrider ligger ju fett i lä, de har killarna var ju tuffa och brände omkring utan hjälm och sånt också.

Och vilken jävla pöööma de hade med, bruttan lånade ju tom en räääser och brände ett varv med. Sen fick hon skjuts också och blev helt vild i byxan, det såg man ju!

Var tvungen att lyssna på Dr Alban en sväng efteråt för att riktigt förgylla aftonen.

Yäääää! :1pajas

:rofl :rofl :rofl :D :D :D

Det faktum att alla körde utan hjälm i "topfartstestet" är ju fett ballt. Jag har provat att dra i huvvet i 50km/h (mesigt eller hur?) MED hjälm på (olycklig scooterskjuts på stor väg, landade på huvvet först på asfalt :D), och det var inte ett dugg jävla skönt. GG no RE ifall de drar i huvvet först i 70-80 eller vad de nu kommer upp i. Uschabuscha.

:jisses :va :3freak

edit: fuck, nu blir man väl mobbad...

men det är jag som har filmat/redigerat film helvetet...var inte meningen att den skulle komma ut på internet.

går och lägger mig i min grav nu :notme

Last edited:
grym bööörn! Homoscenerna med två på en skoter är grymma (kolla hor killen som sitter bakpå har händerna) Detta måste vara den farligaste grejen eftersom dom t.om. har hjälm på sig... tunga killar

Zeeall skrev:
:jisses :va :3freak

edit: fuck, nu blir man väl mobbad...

men det är jag som har filmat/redigerat film helvetet...var inte meningen att den skulle komma ut på internet.

går och lägger mig i min grav nu :notme

:D :D
Varför så långa scener på folk som bara åker fram och tillbaks? inga fler stunts eller :D :D

:D Otroligt actionfylld film.
Varför la ni ut den här just innan GR2 ska släppas, nu kommer försäljningen av den att minska kraftigt.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra