Världens sämsta första date :D

Nu tänker jag inte tala för alla. Det går inte att pissa med ribba. Bryter jag däremot ned skiten med våld så kan jag pissa hjälpligt, men det är ändå inte värt smärtan.

Vad är det så för? :näsblod
Jag brukar lösa morgonproblemet genom att grensla toaletten framifrån, lut.. Nej, förresten. Man måste inte förtälja precis varje detalj ur sitt liv. :hihi

:rofl

Fick mig av någon anledning att tänka på denna...
http://www.anus.com/etc/anal-fissure-bob/

:hihi

Den där är ännu bättre. :rofl

Fråga Hoa-hoa hur han gjorde när han pissade med sin anabolastinna balle :D Han var duktig på att stå på händer om man får tro honom själv...

Men vadå pissflaskor? Killen måste ju antingen vara smått utvecklingsstörd eller bara ljuga? För vem har problemet med att man har ståkuk så fort man är skitnödig, förutom möjligtvis bögen i "Ullared"?

"why the hell does it smell so ****ing bad? What the hell are you doing in there???"

I say: please don't come in... trust me.. you'll regret it...

:rofl

Vad är det så för? :näsblod
Jag brukar lösa morgonproblemet genom att grensla toaletten framifrån, lut.. Nej, förresten. Man måste inte förtälja precis varje detalj ur sitt liv. :hihi

Den där är ännu bättre. :rofl

Tja du, för att den pekar i fel vinkel kanske?:va :D
:hihi
Själv brukar jag köra en kompromiss mellan att bryta ner den lite lagom samt ställa mig med fötterna så långt bort från skålen som möjligt och luta mig framåt så mycket jag kan (tar stöd med ena handen mot "ryggstödet" och sänker mer mittenpartiet mot dasset) för att få rätt på vinkeln utan att strypa flödet:hihi

Och ja, det får jag nog hålla med om att den är:tummenupp :rofl

De flesta har så pass koll på sina kukar att de kan sitta och pissa även om de har mega-ribba. I varje fall om det är sådant extremt nödläge.
Nja, med megaribba är det ju inte alldeles enkelt att hitta en ställning som gör att båda öppningarna mynnar i toaletten så att säga, så jag förstår till viss del hans problem. Skita med ribba är rejält opraktiskt. Men det är skillnad på opraktiskt och att skita ner hela badrummet...

Jag undrar fortfarande om dendär pissflaskan..
Ingen som läst o fått svar på varför han är så efterbliven så han inte lyckas pissa i annat än en flaska? :S

Scenariot påminner för övrigt om filmen Naken där han skiter i näven och ramlar ut i hallen framför en bruden, hållandes en korv i papper.

Ironmike här på forumet hade väl en sådan här dejt som han la upp
för länge sen - tydligen en sporthojbrud som inte ville kännas vid historian:D

Han drog sig undan bruden till dasset för att lägga av en brakfis , denna brakfis blev dessvärre nån form av pudding i brallan:yoparty...han får panik...lånar en av hennes handukar...hon undrar vad han gör där inne:D...torkar av smeten med handuken...kommer på att han inte kan spola ned bevismaterialet...kastar ut den nedkletade handuken genom fönstret...bla bla och hon undrar vad han sysslar med..

Tydligen hade väl bruden efter dejten undrat vad han sysslat med, tokrunkat:confused: .

Nån dag senare möter bruden sin granne som är skitsur...

Han frågar henne varför hon kastar ned nedbajsade handukar på hans balkong:D

:död

Ironmike här på forumet hade väl en sådan här dejt som han la upp
för länge sen - tydligen en sporthojbrud som inte ville kännas vid historian:D

Han drog sig undan bruden till dasset för att lägga av en brakfis , denna brakfis blev dessvärre nån form av pudding i brallan:yoparty...han får panik...lånar en av hennes handukar...hon undrar vad han gör där inne:D...torkar av smeten med handuken...kommer på att han inte kan spola ned bevismaterialet...kastar ut den nedkletade handuken genom fönstret...bla bla och hon undrar vad han sysslar med..

Tydligen hade väl bruden efter dejten undrat vad han sysslat med, tokrunkat:confused: .

Nån dag senare möter bruden sin granne som är skitsur...

Han frågar henne varför hon kastar ned nedbajsade handukar på hans balkong:D

:död

Fast det vet vi ju alla att man inte riktigt kan lita på allt Mike har sagt :D
Men sanningshalten är nog precis lika stor på den historien som denna, sen om det är sant eller inte kan man ju bara hoppas på att svaret är att det är sant :D

Ja jo jag har också dratt historior som som få tror på...men dom är sanna - men det finns alltid ledtrådar att hugga på när man avslöjar riktiga mytomaner.

Jag tror historian är sann därför att han försökte få honan i ärendet att bekräfta det men hon det var tyst som i graven.

Antagligen för att honan fått lämna landet efter att ha blivit anklagad för att ha kastat ned lite lätt "smutsiga handukar"
på nån gubbdjävels balkong

Ja jo jag har också dratt historior som som få tror på...men dom är sanna - men det finns alltid ledtrådar att hugga på när man avslöjar riktiga mytomaner.

Jag tror historian är sann därför att han försökte få honan i ärendet att bekräfta det men hon det var tyst som i graven.

Antagligen för att honan fått lämna landet efter att ha blivit anklagad för att ha kastat ned lite lätt "smutsiga handukar"
på nån gubbdjävels balkong

Vem var honan då? Jag har svaga minnesfragment av att detta har hänt men min Alzheimer gör det svårt nu för tiden :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg