Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu tänker jag inte tala för alla. Det går inte att pissa med ribba. Bryter jag däremot ned skiten med våld så kan jag pissa hjälpligt, men det är ändå inte värt smärtan.

Jag vet inte. Jag överlever ändå.Vad är det så för?
Jag brukar lösa morgonproblemet genom att grensla toaletten framifrån, lut.. Nej, förresten. Man måste inte förtälja precis varje detalj ur sitt liv.![]()
Vad är det så för?
Jag brukar lösa morgonproblemet genom att grensla toaletten framifrån, lut.. Nej, förresten. Man måste inte förtälja precis varje detalj ur sitt liv.
Den där är ännu bättre.![]()

Nja, med megaribba är det ju inte alldeles enkelt att hitta en ställning som gör att båda öppningarna mynnar i toaletten så att säga, så jag förstår till viss del hans problem. Skita med ribba är rejält opraktiskt. Men det är skillnad på opraktiskt och att skita ner hela badrummet...De flesta har så pass koll på sina kukar att de kan sitta och pissa även om de har mega-ribba. I varje fall om det är sådant extremt nödläge.
...han får panik...lånar en av hennes handukar...hon undrar vad han gör där inne
Ironmike här på forumet hade väl en sådan här dejt som han la upp
för länge sen - tydligen en sporthojbrud som inte ville kännas vid historian
Han drog sig undan bruden till dasset för att lägga av en brakfis , denna brakfis blev dessvärre nån form av pudding i brallan...han får panik...lånar en av hennes handukar...hon undrar vad han gör där inne
...torkar av smeten med handuken...kommer på att han inte kan spola ned bevismaterialet...kastar ut den nedkletade handuken genom fönstret...bla bla och hon undrar vad han sysslar med..
Tydligen hade väl bruden efter dejten undrat vad han sysslat med, tokrunkat.
Nån dag senare möter bruden sin granne som är skitsur...
Han frågar henne varför hon kastar ned nedbajsade handukar på hans balkong
![]()
Ja jo jag har också dratt historior som som få tror på...men dom är sanna - men det finns alltid ledtrådar att hugga på när man avslöjar riktiga mytomaner.
Jag tror historian är sann därför att han försökte få honan i ärendet att bekräfta det men hon det var tyst som i graven.
Antagligen för att honan fått lämna landet efter att ha blivit anklagad för att ha kastat ned lite lätt "smutsiga handukar"
på nån gubbdjävels balkong

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen