Världens lyckligaste!!!

Mr Fartman

Jocke
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
Kawasaki ZX 10
Måste bara få skrika ut min euforiska glädje över att jag idag skall hämta min nya Kawa ZX10:a hos Stibix. Någon som tror det är stor skillnad mot min XT 550. Hahaha...

//Mera gas

Den största skillnaden är nog färgen. Det kommer du att märka i farter över 37 km/h
Grattis!

Testa lite skogsstigar så märker du snabbt om det är nån skillnad ;)

Här kommer en bild.... Passade på att köpa en ny hjälm också när brallorna var nere och priset var bra.

Bifogat

• IMGP6347.JPG
    IMGP6347.JPG
    29.1 KB · Visningar: 365
Hur mycket fick du ge? Byt ut orginalavgasröret illa kvickt till ett leo vince, grymmaste ljud jag hört.

Jag betalade 99.000:- för hojen och hjälmen fick jag för 6000:-. jag tyckte det var ett jävligt bra pris om man jämför med andra handlare. Eller? :tummenupp

Jag betalade 99.000:- för hojen och hjälmen fick jag för 6000:-. jag tyckte det var ett jävligt bra pris om man jämför med andra handlare. Eller? :tummenupp

Grattis! Underbar hoj, köpte själv min i Maj och har kört ca 450 mil.

Stibix priset är helt galet bra, men har du kollat vad för garantier du har? Har för mig att dom kör parallell import av hojjarna.

//

J.

Grattis! Underbar hoj, köpte själv min i Maj och har kört ca 450 mil.

Stibix priset är helt galet bra, men har du kollat vad för garantier du har? Har för mig att dom kör parallell import av hojjarna.

//

J.

Det är full garanti. Dom är ju auktoriserade Kawahandlare så den är svensksåld. Dessutom kunde man få 10 års motorgaranti om man servar hojen hos dem.

många olika vinklar på din 550:i tack

Har inga bilder på 550:n. Tänkte sälja den till Stena Metall. De betalar faktiskt 2:-/kg..... borde bli en bra affär :hihi

Last edited:
Det är full garanti. Dom är ju auktoriserade Kawahandlare så den är svensksåld. Dessutom kunde man få 10 års motorgaranti om man servar hojen hos dem.

Shitpomfritt! Då är det ju bara att gratulera ytterligare!

Grymt bra köp, vågar oxå garantera att du kommer vara grymt nöjd med hojjen:tummenupp

/

J.

hur trasig är den ?
kan du inte trolla fram något foto ?
kanske vet en som kan köpa den föör 2,50/kg :yoparty

// jocke

Har inga bilder på 550:n. Tänkte sälja den till Stena Metall. De betalar faktiskt 2:-/kg..... borde bli en bra affär :hihi

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul