Världens i särklass högsta skatter

I många skolor samt dagis är mjölk borttagen alt. att de får det någon dag i veckan. I en del fängelser kan man få både mjölk och juice. Inte fan behöver våra interner dricka mjölk ?!
Läste (visserligen för ett tag sen) men att någon fått dricka champagne samt ha tillgång till sin laptop i fängelset medans våra skolbarn får dricka vatten och ha trasiga datorer, trasiga böcker samt lärare som går på knäna.
jag blir så förbannad !

Mrs. Laphroaig skrev:
2570415
Läste (visserligen för ett tag sen) men att någon fått dricka champagne samt ha tillgång till sin laptop i fängelset medans våra skolbarn får dricka vatten och ha trasiga datorer, trasiga böcker samt lärare som går på knäna.
jag blir så förbannad !

Om internen äger datorn själv är det väl inte så mycket att hänga upp sig på.

den kommunala sektorn e för jävla ineffektiv. Jag menar, för den lönen som en lärare får på en månad kan man anställa minst 5 st pollacker. fy

Mrs. Laphroaig skrev:
2570415 Läste (visserligen för ett tag sen) men att någon fått dricka champagne samt ha tillgång till sin laptop i fängelset medans våra skolbarn får dricka vatten och ha trasiga datorer, trasiga böcker samt lärare som går på knäna.
jag blir så förbannad !

nu är det ju inte så att vakterna alltid har ett val o låta en fånge göra si och så.
hur tror du det kan komma sig att Tony Olsson sitter med en laddad 9 millimeters längst in i kumla bunkern?

ungefär hur mycket skattar svenska folket på ett år?
någon som vet :va

Last edited:
Nu kan det bara bli bättre!

Bifogat

• grispersson.jpg
    grispersson.jpg
    124.9 KB · Visningar: 37
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...