Världens gladaste!?

Jag gillade fotona riktigt skarpt, ser ut som smakfullt redigerade HDR-kort, inte en detalj försvinner. Fiiint

Riktigt fin hoj det där, och jävligt rolig tills dom rasar :tummenupp

Jag vägrar skriva grattis, för jag är bara avundsjuk.

Hehe det är okej! :)

Kul story och snygga bilder. :)

Tackar!

Jag gillade fotona riktigt skarpt, ser ut som smakfullt redigerade HDR-kort, inte en detalj försvinner. Fiiint

Tack som fan, det uppskattas!

Fin hoj!

Varför sålde du Husabergaren?

\Masonit

För det var kul för stunden, åka runt i stan o så... men inte kul att åka längre sträckor som till jobbet eller ner till kusten etc.

Last edited:
Grymt snygg och och grattis :) vad är det för speciellt med denna gentemot andra?

Grattis till den nya hojen Hyll, hoppas du har hittat rätt nu. :)
Riktigt bra foton, bra jobbat. :tummenupp

Vad nu? Ingen Jante-lag? :confused:

Ok.. jag börjar...

Hur kan du ha råd med den där hojen? Vad jobbar du med som kan köpa hojar kors och tvärs när inte jag kan det? Behöver du verkligen en sån stor mc? Försäkringen måste ju vara jättehög? Varför köper du en hoj nu, när sommaren snart är slut?

osv, osv...

Nejdå. :tummenupp
Stort grattis till en fin hoj. :yoparty

Gratulerar till din nya hoj men framförallt till din känsla av ren glädje över en ny hoj.Alltförmånga gläds för lite över grejorna dom skaffar och verkar mest blase när dom talar om den nya hojen(kanske rädsla för avudsjuka från omgivningen).
Ta lärdom av denna glada gamäng:Var glada och stolta för era hojar,då är det fler ickeåkare som kommer att bli sugna på hojåkandets välsignelse(låt fler se ljuset).Amen.

Förutom det du nämner samt designen är det något annat så skiljer den åt mot en vanlig Speed triple -09? Visst är det en läcker hoj grattis!

Fin fin hoj!
Men om du rusade ner till din lokala mc-handlare så måste priset varit sjukt bra? ellör? =)

Enda som skiljer dem åt från fabriken så att säga är att man får med hugger och "flugsmällaren" som sitter över lyktorna fram, sen då lacken så klart.

Min är sen i efterhand utrustad med helsystem från Arrow, hugger i kolfiber, pazzo grepp samt spegel,växel och kopplingshandtag från rizoma.

/hyll

Förutom det du nämner samt designen är det något annat så skiljer den åt mot en vanlig Speed triple -09? Visst är det en läcker hoj grattis!

Ja det var det då han som hade den tidigare bytte in den mot en ny cross rakt av. Sen finns det få SE versioner i Sverige så hade nog kunnat lägga en extra peng privat.

Fin fin hoj!
Men om du rusade ner till din lokala mc-handlare så måste priset varit sjukt bra? ellör? =)

Last edited:
Vad nu? Ingen Jante-lag? :confused:

Ok.. jag börjar...

Hur kan du ha råd med den där hojen? Vad jobbar du med som kan köpa hojar kors och tvärs när inte jag kan det? Behöver du verkligen en sån stor mc? Försäkringen måste ju vara jättehög? Varför köper du en hoj nu, när sommaren snart är slut?

osv, osv...

Nejdå. :tummenupp
Stort grattis till en fin hoj. :yoparty
Framgick det va den kosta och hur han betala :va Grymt snygg iaf.

Jag förstår att du myser, den cykeln är riktigt snygg. Grattis!!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti