Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den filmen är fan sämst.Halogen skrev:Ironiskt nog medverkar just dessa två i Universal Soldier, en av de bästa 80-talsactionrullarna som gjorts (fastän den kom -92), vilket innebär att de med lätthet klassas som grymma skådisar.![]()

Vin diesel fakta generatorn är mycket bättre, funderade på att ha med vin diesel men han är lite för ny kändes det som.xyx skrev:Jag röstade på Bronson, men det här kan ju vara värt att ta i beaktning:
http://www.4q.cc/chuck/index.php?topthirty![]()
Jag lovar att den dagen jag gör en poll om det BÄSTA skådisarna så kommer inte Tom Hanks finnas med där hellerSolid snake skrev:Hur du än vrider och vänder på det så kommer ALDRIG Dolph eller Van damme bli grymma skådisar.
Grymmaste är isf Clintan.
I graven eller inte särskilt långt bort.*DanTheMan* skrev:Va ere för jävla B-Poll![]()
Var e Pappa Douglas(Kirk),,,Michael Caine,,,Anthony Quinn
Yul Brunner med flera med flera ????
mm. han gör ju en jättebra insats i "punisher" o "red scorpion" även "shadowchaser" eller vad den heter? den handlar iaf om ett stealth-plan+pangpang.....NOT!
barnen skrek bajshasse o sen vart det kuta av! När hasse började på högstadiet så fick han upp ögonen för karate o Brian Fitkin 2:dan blackbelt lärde hasse att veva ordentligt o i sann karate-anda så lovade hasse att inte känga ner folk "på stan" xyx skrev:Jag röstade på Bronson, men det här kan ju vara värt att ta i beaktning:
http://www.4q.cc/chuck/index.php?topthirty![]()
om du läser listan så förstår du säkert varför inte de niro är med. Om du tänker iallafall.Mickez77 skrev:vem har decimerat poll listan![]()
Robert De Niro mfl.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen