Världens dyraste hoj?

Kodax skrev:
2378050 Självaste Furstenhoff

Swt Racings hoj lär det vara.:tummenupp

Då kanske han ska ändra priset lite.. eller det är statuspengar på den?:)
 
Troligtvis

KidNasty skrev:
2378063 Då kanske han ska ändra priset lite.. eller det är statuspengar på den?:)


Har han skrive fel. Kanske gjorde han det fö att få uppmärksamhet verka ju funka fö vi sitter ju här o funderar o prata om det;)
 
KidNasty skrev:
2378095 Detta är inte köp och sälj.... men annars var det bra
Oj det missade jag :tungan


Iallafall, hur fan kan man säga "felköp", kollar dom inte vad dom köper eller,
dom har ju inte precis beställt ett yoshimura helsystem och råkat beställa ett som inte passar deras hoj.
hur fan lyckas man?
 
Oddjob skrev:
2378101 Oj det missade jag :tungan


Iallafall, hur fan kan man säga "felköp", kollar dom inte vad dom köper eller,
dom har ju inte precis beställt ett yoshimura helsystem och råkat beställa ett som inte passar deras hoj.
hur fan lyckas man?

Jag vet ju inte om just denna hojen för runt 1 miljon är felköp men ibland börjar man ju att undra...

Om vi nu ska snacka felköp så har vi ju en annan tråd där jag tog upp det ämnet http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119804
 
Last edited:
Oddjob skrev:
2378101 Oj det missade jag :tungan


Iallafall, hur fan kan man säga "felköp", kollar dom inte vad dom köper eller,
dom har ju inte precis beställt ett yoshimura helsystem och råkat beställa ett som inte passar deras hoj.
hur fan lyckas man?

Inte så konstigt tycker jag. Om man lägger ut så mycket pengar på en ny hoj och märker efter ett tag att den inte var rätt för ens egen smak, så vill man ju byta?
 
skoteridioten skrev:
2378166 Inte så konstigt tycker jag. Om man lägger ut så mycket pengar på en ny hoj och märker efter ett tag att den inte var rätt för ens egen smak, så vill man ju byta?

eller att man i efterhand har kollat priset på försäkringen.
eller att man har skadat sig så man inte kan köra.
eller att man har kronofogden i hasorna.
eller att man har en vän som precis skadat sig på mc och därför fått dåliga vibbar av hojkörning.
eller att man plötsligt blir tvungen att flytta utomlands utan möjlighet att ta med hojjen.
eller att man har vunnit hojjen och inte vill ha den.

det finns massor av orsaker till varför man kan behöva sälja!
 
Last edited:
Oddjob skrev:
2378101Iallafall, hur fan kan man säga "felköp", kollar dom inte vad dom köper eller, dom har ju inte precis beställt ett yoshimura helsystem och råkat beställa ett som inte passar deras hoj. hur fan lyckas man?
Om det är Fürsten som säljer så har han ett par stycken K5/K6 så det är väl inte så konstigt att han vill sälja en av dem.
 
Fetsko skrev:
2378213 eller att man i efterhand har kollat priset på försäkringen.
eller att man har skadat sig så man inte kan köra.
eller att man har kronofogden i hasorna.
eller att man har en vän som precis skadat sig på mc och därför fått dåliga vibbar av hoj körning.
eller att man plötsligt blir tvungen att flytta utomlands utan möjlighet att ta med hojjen.
eller att man har vunnit hojjen och inte vill ha den.

det finns massor av orsaker till att sälja!


Den kanske var för vass för honom ;)
 
Fetsko skrev:
2378213 eller att man i efterhand har kollat priset på försäkringen.
eller att man har skadat sig så man inte kan köra.
eller att man har kronofogden i hasorna.
eller att man har en vän som precis skadat sig på mc och därför fått dåliga vibbar av hojkörning.
eller att man plötsligt blir tvungen att flytta utomlands utan möjlighet att ta med hojjen.
eller att man har vunnit hojjen och inte vill ha den.

det finns massor av orsaker till varför man kan behöva sälja!

Skriver man felköp då? :va

men visst alla får ju sälja sin hoj...
 
KidNasty skrev:
2378272 Skriver man felköp då? :va

men visst alla får ju sälja sin hoj...

Alla dessa anledningar är ju just felköp, det var ett felköp för att:

Att man i efterhand har kollat priset på försäkringen.
eller att man har skadat sig så man inte kan köra.
eller att man har kronofogden i hasorna.
eller att man har en vän som precis skadat sig på mc och därför fått dåliga vibbar av hojkörning.
eller att man plötsligt blir tvungen att flytta utomlands utan möjlighet att ta med hojjen.
eller att man har vunnit hojjen och inte vill ha den.
 
Om ja inte minns fel så har Patrik köpt en KTM 525 motard för att göra fruan glad.
 
smacker skrev:
2378317 Om ja inte minns fel så har Patrik köpt en KTM 525 motard för att göra fruan glad.

Nej jag snackar ine om Fürsten, bara i allmänhet...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top