Världens bästa stuntare på HD?!=Jason Pullen

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jason Pullen, från Carlifornien, USA, är den nyaste medlemen i "Servin it up"-gänget.

Han kör endast HD och stuntar bl.a på en 883 Sportser. Han är riktigt bra och kör highchair circles mm precis som om han körde en Honda F4i. ( Som nästan alla stuntare kör i USA.)

Clearwaterbiker Sweden säljer nu hans DVD som enda återförsäljare i Norden, och som en av de enda tre som finns utanför USA. :yoparty

Kolla in länken för att se ett av hans stunts ur filmen! Klicka på photo gallery och sedan på tv´n.
http://www.jasonpullenstunts.com/

Skicka ett PM till mig för pris-info, order mm.

/Milla
Clearwaterbiker Sweden

Milla skrev:
Jason Pullen, från Carlifornien, USA, är den nyaste medlemen i "Servin it up"-gänget.

Han kör endast HD och stuntar bl.a på en 883 Sportser. Han är riktigt bra och kör highchair circles mm precis som om han körde en Honda F4i. ( Som nästan alla stuntare kör i USA.)

Clearwaterbiker Sweden säljer nu hans DVD som enda återförsäljare i Norden, och som en av de enda tre som finns utanför USA. :yoparty

Kolla in länken för att se ett av hans stunts ur filmen! Klicka på photo gallery och sedan på tv´n.
http://www.jasonpullenstunts.com/

Skicka ett PM till mig för pris-info, or
/Milla
Clearwaterbiker Sweden
Men kung sune andersson från vilhemina då???grym kille :banana

Sune kör knappast highchairwheelies på HD... Jag Gillar när han driftar fort som satan... fy fan vad han är grym! (alltså Jason Pullen)

Teo skrev:
Sune kör knappast highchairwheelies på HD... Jag Gillar när han driftar fort som satan... fy fan vad han är grym! (alltså Jason Pullen)

Jag tyckte att han var en av höjdpunkterna på Stuntwars-06, han är dessutom en jäkligt trevlig snubbe! :yoparty

Last edited:
sjukt, stunting på ny nivå.. när ska de börjas stunta med touringhojjar då???

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph