Video Världens bästa polis

Tååålamod :)
 
Kul kuriosa är att bilföraren blev så putt att han tog familjen och flyttade till tyskland. Här är sonen:
 
Är det bara jag som tycker så, eller är inte cops i USA så mkt proffsigare på att undvika onödigt groll med resten av invånarna som inte är poliser. Upplever svensk polis som betydligt mindre proffsig, men vad vet jag, ser ju bara på youtube, cops på TV och stöter på inkompetenta svenska snutar :3freak
 
Du har en poäng där Yada, jag skulle kunna utveckla det här i all oändlighet men den tiden har varken du, jag eller kapaciteten på servern till SH, vi kommer hamna i politikträsket och det vill varken du eller jag:smasha
 
Last edited:
Är det bara jag som tycker så, eller är inte cops i USA så mkt proffsigare på att undvika onödigt groll med resten av invånarna som inte är poliser. Upplever svensk polis som betydligt mindre proffsig, men vad vet jag, ser ju bara på youtube, cops på TV och stöter på inkompetenta svenska snutar :3freak

Naturligtvis är det så att de i Cops väljer ut vad man visar. Samtidigt så ja, den ultimata polisen är precis som han i videon, men när det smäller så tar han också hand om situationen på sekunder.

Svenska polisen upplever man mer som fotbollshuliganer i många lägen; muckar först gräl för att sedan hamna i ett slagsmål som tar oceaner av tid att ta slut.
 
Naturligtvis är det så att de i Cops väljer ut vad man visar. Samtidigt så ja, den ultimata polisen är precis som han i videon, men när det smäller så tar han också hand om situationen på sekunder.

Svenska polisen upplever man mer som fotbollshuliganer i många lägen; muckar först gräl för att sedan hamna i ett slagsmål som tar oceaner av tid att ta slut.

Kan bero på att merparterna är just det, och fd dörrvakter.
 
Glömmer jämt vilka stenhårda trailerdragare de har i USA. 2:16 är ju sjukt frän
 
NerdmodeOn: Samma typ som Optimus Prime var i original. Fränt sjuk, sa Bull.
NerdmodeCannotshutdown.

Det vet jag inte vad det är. Men hoppas den rullar än idag 20 år senare.
Jag tror det är en Peterbilt Cabover från säg 70-talet.
Ser att du börjat pilla lite på Hondan! Det är bra! :tummenupp
 
Det vet jag inte vad det är. Men hoppas den rullar än idag 20 år senare.
Jag tror det är en Peterbilt Cabover från säg 70-talet.
Ser att du börjat pilla lite på Hondan! Det är bra! :tummenupp

Optimus = Transformers, leksaker för tidiga åttitalister, numera storsäljande filmer.
Hondan är småpillad alltjämt men har fastnat på reservdelstillgången. Får hjälp av ex-svärfar att svarva till delar. Kommer bli bra.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top