Världen snabbaste trummis...

Äsch, det där hade doktor åke slagit med hästlängder ;)

Baskaggerekordet ska innehas av Dimmu Borgirs nye trummis (fd Panzerchrist) som kom upp i över 800 slag/minut.

Ganska meningslöst egentligen....

AluminiumHead skrev:
Och vem är dr åke??? :va
Åke (eriksson) spelade med ett antal gamla svenska proggband, kebnekaise, attack, wasa express m.fl. Såg en videoupptagning från en av hans enmansshower, där han använde hela scenen (inklusive en massa skumma attiraljer) som ett enda stort trumset. Lite coolt med enmansshow på trummor.

Red: Vet inte om han är så snabb förresten :gnissla

Last edited:
AluminiumHead skrev:
Och vem är dr åke??? :va

Coste Apetrea och Jonas Hellborg då? Typ musiker, typ duktiga. Men tonvikt på musiker. Linslusen Janne "Banan" Schaffer är för känd för att nämnas, egentligen.

<edit>Själv kan jag blinka med ögonen 5 gånger i sekunden. </edit> :hihi

Last edited:
Keith Moon (R.I.P) kanske inte var snabbast men han var iaf snabbast på att trasha hotellrum!! :lol

En historia gick så här...sann eller inte?Vem vet?
Först limmade han fast möblerna,vattenfyllde hissen och skickade ner den,för att sedan avsluta med att köra ner en Rolls i hotell-poolen.
Ack ja...det var tider det..... :tungan

Chris Ash skrev:
Baskaggerekordet ska innehas av Dimmu Borgirs nye trummis (fd Panzerchrist) som kom upp i över 800 slag/minut.

Ganska meningslöst egentligen....
DU har inte hört nått från dem med honom?

Fan vad snabbt det gick. Det gör honom dock inte till världens snabbaste trummis isig... Kanske snabbast med dubbelslag på en mätare.

jävligt ospännande var det iallafall och jag har svårt att se varför den där skulle ha börjat brinna. löjligt

Snacka om menigslöst kunnande.
Ungefär som att vara världens snabbaste sprinter på distansen 1 meter :rolleyes:

Det där lät ungerfär som batteri testet i Nilecity..... :näsblod

Mech skrev:
DU har inte hört nått från dem med honom?

Fan vad snabbt det gick. Det gör honom dock inte till världens snabbaste trummis isig... Kanske snabbast med dubbelslag på en mätare.

Nej, jag har hört Panzerchrist däremot, och visst går det snabbt. Men jag kan inte påstå att jag hör jätteskillnad mot andra epilepsifreak. Som Tony Laureno eller Flo Mournier.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år