kaZmur
Gudomlig sporthojare
För 5000kr hade de fått nypa mig precis var de vill5000 för ett nyp i stjärten, är inte det lite billigt?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För 5000kr hade de fått nypa mig precis var de vill5000 för ett nyp i stjärten, är inte det lite billigt?![]()
Titta en gång till på vad hon skrev.För 5000kr hade de fått nypa mig precis var de vill![]()
Ah, nu inser jag vad hon menar.Titta en gång till på vad hon skrev.
$100 och 6 pers, hur blir det då så mycket vinst så att det skulle täcka hennes 5000:-![]()
Jag sitter också och lurar på det...
100*6 (pers)*6,50 (kurs)= 3900 SEK. Om motståndarna är jämnbördiga så är chansen att kamma hem "storkovan" ca 16,7%, och i så fall blir lönen ca 650 kr för en kväll. Chansen bör dock vara större att lönen uteblir.
Eller pratar TS om % av vinsten på ölförsäljningen månne?
6 pers som dricker öl för ca 4150 kr / skalle. Ja, varför inte. Med lite finskt blod i gruppen och rätt priser så...
![]()
Hmm, min dotter brukar läsa på SH och hon och hennes kompis drog ner till sthlm på roadtrip i natt...
Guys guys guys.... Det e anmälningsavgiften som är 100$.
Aha, jag trodde det var small blind som var 100$.
Oj, nu blev det svårt. Köpa in sig och spela lite, eller anmäla sig som skolflicka. Tusan, det här blir tufft.
Angående Ivan Drago så är det en typisk underättlse spammare , forum används för att sprida typ hemliga meddelande - för oss som inte är spioner är dessa totalt ointressant.
Vad det senaste han skrev kan man ju fundera över , kanske nån säpochefs transvestit älskare skall lägga meddelanden i en hemlig brevlåda??
- så är det , så vem är transvestit,jobbar på säpo och brukar besöka sporthoj
Vi ska inte mobba dig
Sorry att jag låna tråden
Bärsen är på mig nästa SH-Pub!
Tänk på vad du säger, 5.200:- räcker inte långt vet du väl?
Hundra spänn på att de inte fick tag i någon värdinna.
Du har rätt, Porr-Anders har gift sig och nuke'at typ 80 nummer till horor han hadeOch Freppa skrek att horor betyder otur :/
Men det gick ju bra ändå.Jag e fan BÄST!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |