Värdering Gsxr 750 -02 600 mil

wavesurf

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
zxr 400, Ktm 525, Lynx Enduro 500, Suzuki rgv 250
har en hoj på gång, Gsxr 750 2002, strax över 600 mil, 2 ägare - inom samma familj, superskick. Vad kan man tänkas betala för denna skönhet ?

kan bli svårt, folk vill ju ha 60 000 för sina 00-or.. ?

jag ska köpa hojen, inte sälja.
nja 65 kan va rimligt kanske, ska se på den på söndag, så får se vad man kan lura sig till för pris.
Men att den är tjejkörd o gått 600 mil låter inte så illa, då kan man plåga den destomer utan att vara orolig för att skiten inte håller :banana

Jag ringde på en 02:a för ett tag sen, ägaren ville ha 65k vilket jag gick med på. dagen efter ringer han och säger att det inte blir ngn affär för någon hade ringt och bjudit 75k........ hojjen hade iofs bara gått 450mil men var å andra sidan helt orginal. så 60k tycker jag låter väldigt lite?

Listpris på en 00 750 är 60 000. Då räknat i originalskick utan lulllull. och ca 500 mil/år
Privat ska den gå på ca 57.
En 02a 600.. med så få mil... ca 65k.

låter fint.. ju dags o köpa hoj ,sesongen är igång för längesen. tack för da tips :tuttar

för fan människa...pruta på priset oavsett om det e rätt pris...Alla som vill sälja säljer av en orsak...går tamigfan ALLTID att få till bättre pris...

wavesurf skrev:
2167833 jag ska köpa hojen, inte sälja.
Oj då. Jag har tydligen lässvårigheter idag...

Får du den för 65k tycker jag att du ska vara nöjd. Med 600 mil på mätaren är den ju som ny.

jo det brukar ju vara så, när man själv ska köpa hoj så vill man inte gå ner en krona... MEN när man ska köpa.. då ska det prutas och det rejält.
Skapades vi så onda?

Ja d kan inte va farligt för en 750 cc, jag får la ta den!

Jag köpte min 02:a förra året för 62000:-, med 1700 mil på mätaren, jag skulle nog ge något liknande för en hoj som du beskriver ( ett år äldre hoj men med färre mil )

hållundan skrev:
2168518 Eller så är det alla tjommar som säljer, som har huvudet bland stjärnorna...

Alla kan ju inte handla för såna låga priser som du fick
:tungan

Men ändå, mycket beror på helhetsintrycket, och bara 600mil låter ju kanon!

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back