Har kommit över ett gäng gamla LPskivor. De flesta är öppnade och spelade en gång men jag har även två inplastade ABBA skivor. Vad jag vet så ska dessa vara hyffsat värda för en samlare. Men vart ska man vända sig om man vill veta värdet, kanske tom finns någon på forumet som har ett hum?
//S
//S