värdering av hoj f-bolag

Poängen med min historia är att erbjudandet du får är det minsta dom möjligen kan erbjuda dig och därför måste du förhandla!

absolut, jag blev erbjuden 17K för bilen, men fick upp ersättningen till 20. även om de inte räckte till att hitta en likvärdig.

EDIT: vad skulle du säga om någon sabbade din GSX1400 -02, å du blir erbjuden en GS1000 från -97?

tror inte du skulle vara så nöjd då häller.

Självklart är det minsta man kan begära att dom tittar på samma hoj... Annat är ju tjänstefel, så ligger du på lite så får du lätt rätt.

Självklart är det minsta man kan begära att dom tittar på samma hoj... Annat är ju tjänstefel, så ligger du på lite så får du lätt rätt.

jag låg på som fan de hjälpte ändå inte.. detta var i November 2006.

Varför skulle man inte använda blocket.se?

Säger inte att man inte ska göra det .. men i mitt fall så är det i alla fall så att det inte skulle komma till min fördel för att uttrycka det milt.

Gav rätt mycket för min hoj eftersom den var i nyskick och hade ALLA detaljer jag hade sökt efter och en riktig lågmilare.

Nu stals den förra veckan och går inte att ersätta med nåt från blocket och jag räknar kallt med att FB kommer att köra över all mina argument oavsett vad jag säger.

Det har ingenting med lacken att göra .. Det var helt enkelt en hoj som skapade uppmärksamhet och jag kommer sakna hojen mer än kommentarerna som "den här är helt ny eller?" fast den var 6 år gammal.

Om man har ett kvitt på låt oss säga 40k för en hoj som kanske är värd 60k vad går fb på?

jag fick ut 84900 spänn från bilsport/mc
och jag köpte bågen för 72000 kronor så jag gjorde ett kap:)
men det kanske berodde på att jag hade hittat en helt ny 07 för 84900 hos en återförsäljare i skåne.

jag fick ut 84900 spänn från bilsport/mc
och jag köpte bågen för 72000 kronor så jag gjorde ett kap:)
men det kanske berodde på att jag hade hittat en helt ny 07 för 84900 hos en återförsäljare i skåne.

skickade du in kvitto på 72 då eller?

det skall gå till en skadereglerare som i sin tur tar en dag på sig i bland snabbare och osv..

du ska inte god ta det som erbjuds i fall det är under marknadspris, blocket är inte en sökenhet för pris uppgifter utan det har mcfirmor mer hum om:arseleeller inte- jag tjäna 15000 kr av folksam när jag stod på mig tidigt maj:)

han ville inte bla bla då va det bara kolla med handlare om vad dom tyckte det va värt- vips fick jag mina extra stålar=)

det bästa va att jag hitta en exakt lika dan för 10 under det jag tidigare betalat, så jag gjorde en helt ok affär:yoparty 25000 pix i fickan:gnissla

fick in dom på konto på mindre än 3 dagar har jag för mig:banana

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey