Värdens bästa ide!! (film)

Tycker det var ganska taskigt faktiskt. Fatta vad de har fått kämpa för att överhuvudtaget komma IN i USA......

Starstriker skrev:
Tycker det var ganska taskigt faktiskt. Fatta vad de har fått kämpa för att överhuvudtaget komma IN i USA......

Ja tänk så hårt dom jobbat för att smyga in i landet illegalt och jobba illegalt. :rolleyes:

honkiie skrev:
Ja tänk så hårt dom jobbat för att smyga in i landet illegalt och jobba illegalt. :rolleyes:

Stackare. Ska vi donera pengar till dom så att dom kan köpa ett illegalt hus? :tungan

Grabben som kör bilen bevisar att även rövhål vet hur en kamera funkar.

Finns inget roligt i en kille som utnyttjar människor i nöd och omtalar dem som "att det enda de kan är att jobba och få barn".(om det var någon som missa rasistnivån i "skämtet")

Med lite tur kommer en mexare tillbaka och ger honom den omgång med stryk han förtjänar.

Last edited:
Just i Californien är rasismen emot mexikaner väldigt utbredd. Många ser dem knappast som mänskliga och de kallas kackerlackor / gräshoppor pga det enorma antalet som har vällt in i landet. Hela Cali är nu till mer än 50% spansktalande, vilket resulterar i en del konflikter emellan grupperingarna. Har många bekanta i Cali som är svarta / asiater / vita och alla har samma avsky för mexikaner. Kusligt att trots all rasism som många av grupperna har fått uppleva, så nu när det finns en ny grupp längst ner på stegen så har man inte lärt sig något utan tar upp taktpinnen och eldar på förtrycket. :confused:

loser skrev:
....Kusligt att trots all rasism som många av grupperna har fått uppleva, så nu när det finns en ny grupp längst ner på stegen så har man inte lärt sig något utan tar upp taktpinnen och eldar på förtrycket. :confused:

Det är väl en av människan största defekter - behovet av att ha hackkycklingar. Deprimerande.

Är det konstigt att det blir konflikter folkgrupper emellan när det finns idioter som denna kille? Spö så han inte kan stå och kissa är vad han borde ha.

Filmen var la sådär kul... Idiot som bara är ute efter att jävlas med människor som har det svårt. :kocko
Rätt grov rasist-nivå på det hela.

Hade varit roligt att köra den grabben till slummen i Rio eller något och släppa av honom.

loser skrev:
Just i Californien är rasismen emot mexikaner väldigt utbredd. Många ser dem knappast som mänskliga och de kallas kackerlackor / gräshoppor pga det enorma antalet som har vällt in i landet. Hela Cali är nu till mer än 50% spansktalande, vilket resulterar i en del konflikter emellan grupperingarna. Har många bekanta i Cali som är svarta / asiater / vita och alla har samma avsky för mexikaner. Kusligt att trots all rasism som många av grupperna har fått uppleva, så nu när det finns en ny grupp längst ner på stegen så har man inte lärt sig något utan tar upp taktpinnen och eldar på förtrycket. :confused:

Inget som förbrödrar så mycket som en gemensam "fiende" :kulspruta :machinegu :crash :smasha :smasha :smasha

Ja, vi löser problemet genom att ge honom stryk!

Om alla slog ihjäl varandra så skulle alla problem försvinna. :tummenupp

Någon som har sett "Bum Hunter" eller "Bum Fights" eller dylikt? Och sedan blir folk förvånade när några snorungar spöar en alkis med en bräda...

Tycker han som kör bilen är så sorlig, har förmodligen inget liv så han måste kasta skit på andra för att rentvå sig själv.

loser skrev:

Samma visa i sverige med zigenare väl? Nu uttalar jag inte min personliga åsikt, men det finns en viss sorts mentalitet hos vanliga svenssons gällande synen på zigenarna. MEN det finns även exakt samma mentalitet hos de andra invandrarna (kanske finns mot andra grupper också iofs).
En kompis sambos kusin är i sverige sedan några månader tillbaka och han kommer direkt från ghettot i Val paraiso, chile. Han avskyr dem av någon konstig anledning, har inte kommit fram till varför riktigt :va

Dee_cati skrev:
Samma visa i sverige med zigenare väl? Nu uttalar jag inte min personliga åsikt, men det finns en viss sorts mentalitet hos vanliga svenssons gällande synen på zigenarna. MEN det finns även exakt samma mentalitet hos de andra invandrarna (kanske finns mot andra grupper också iofs).
En kompis sambos kusin är i sverige sedan några månader tillbaka och han kommer direkt från ghettot i Val paraiso, chile. Han avskyr dem av någon konstig anledning, har inte kommit fram till varför riktigt :va

Zigenare eller romer som de faktiskt heter har genom alla tider dragits med ett dåligt rykte, världen över faktiskt. När jag va i Kosovo så va romerna den minoritet som alla, och då menar jag alla, tryckte ner i skiten.
Sorgligt men så var det. Romerna har väl inte haft det så lätt här i Sverige heller, med sterilisering och sånt... Var ju inte mer än en vecka sedan det talades på nyheterna att romer inte fick tillträde till vissa campingplatser.
Har personligen aldrig haft problem med romer, de jag har pratat med har varit trevliga.

henrikkrueger skrev:
Zigenare eller romer som de faktiskt heter har genom alla tider dragits med ett dåligt rykte, världen över faktiskt. När jag va i Kosovo så va romerna den minoritet som alla, och då menar jag alla, tryckte ner i skiten.
Sorgligt men så var det. Romerna har väl inte haft det så lätt här i Sverige heller, med sterilisering och sånt... Var ju inte mer än en vecka sedan det talades på nyheterna att romer inte fick tillträde till vissa campingplatser.
Har personligen aldrig haft problem med romer, de jag har pratat med har varit trevliga.

Sterilisering? Det har väl gällt betydligt fler än romerna har jag fått för mig :va
Angående campingplatser så har en jag talat med haft belägg för det till viss del (man ska ju inte dra alla över en kam egentligen, men....)
Det var på arvika-campingen (en bit utanför stan) som det stod ett par riktigt flådiga mercor med lika flådiga vagnar bakom förra sommaren. Av någon anledning kom vi in på ämnet med camping-föreståndaren (ägaren?) och han sa att han hade haft grymt stora problem med dessa då de har åkt ut med bilarna från campingen och sagt att de ska "ta ut pengar" och kommer tillbaka inom kort. Det fattar väl alla att de inte gjorde, så denna gång skulle han inte öppna bommen förrän de hade betalat :) Det hade blivit lite livat men efter mycket om och men så hade han fått stålar men de är inte välkomna där igen. Sen om man får göra så är en annan femma, men på en privat camping borde man väl få välja sina gäster?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8