Värde på min ombyggda Gsxr600 -98?

boki79

bojan
Gick med
13 May 2006
Hoj
2007, Suzuki, GSX-R 1000
som rubriken lyder, kolla in mitt garage och skriv vad ni tycker min hoj är värd?

har lagt ner mycket tid och pengar på den och den är i toppskick och det mesta är nytt. en hoj som man kan ut å köra med direkt med andra ord.

kolla garaget och skriv vad ni tycker.

OBS bakkåpan å kuts är lackade efter att bilden togs.

Bifogat

• 0+PL.jpg
    0+PL.jpg
    123.7 KB · Visningar: 125
Last edited:
Du får en -01 i bra skick med suzuki färgerna för 40k utan ens prutat en krona och en -99 i synnerligen bra skick för 23k som inte blivit såld på en månad.
Så 23-25k låter ganska rimligt, hittar du en som tycker din är kalas så får du ut med tur 30k.
Det spelar ingen roll hur mycket tid och pengar du lagt ut, det är bara värt i dina ögon troligtvis.

Dock ser det ut på bilderna att däcken är kassa och den som vill ha en ombyggd moppe vill nog även ha ett snyggt slipon osv. men men rätt köpare så

däcken är rätt nya, bara smutsiga på bilderna.
och slipon har jag inte hittat rätt för rätt pris, mycket överpriser i det området.

Upp mot 30k vid rätt säsong skulle jag tro, det är ju poppis med 600'or. Som det är nu så lär du inte få mycket mer än 25. Men om hojen har många ägare och rullat långt så drar ju folk öronen åt sig med billigare hojar och då blir det genast svårsålt.
En kompis köpte en gsxr750 -99 för snart 4 år sedan för 34k och den var i bra skick, enda minus var däcken samt miltalet som var över 4000 mil men det är ju inget egentligen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg