fatslim
Ny medlem
Tjena!!! Har funderat på att sälja min Honda CBR 600RR -03. Men har inte en aning om vad dom står i...Tänkte om nån visste vad jag ska sätta för pris på den.....Den har gått snart 1200mil..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fatslim skrev:Tjena!!! Har funderat på att sälja min Honda CBR 600RR -03. Men har inte en aning om vad dom står i...Tänkte om nån visste vad jag ska sätta för pris på den.....Den har gått snart 1200mil..
DreeTman skrev:Sådant gammalt skrot är inte värt något alls... Jag kan vara snäll och ta den av dig för tio-tolv max...
Nej då allvarligt. Kolla blocket, där brukar det väll finnas ungefärliga riktlinjer.
fatslim skrev:Tja!! Är en nykomling på den här sidan och även när det gäller att köra motorcykel....
uggla skrev:Sugen på nått annat?![]()
Firefly skrev:I en annan tråd skrev du såhär:
Ska du redan sälja hojen då?
Varför?fatslim skrev:Ja...är sugen på nåt annat....typ en r6 eller ninja
Ok. Så du vill göra dig av med en 600rr -03 för att du är intresserad av nåt nyare? Som en r6:a skrev du. Har de ändrats något sen 03? Eller har du bara grymt mycket pengar du känner för att spendera? Du kan ju inte överge Honda, puckofatslim skrev:Vill ha nått nyare bara....så enkelt är det![]()
Är R6:an inte bra uppdaterad till 2005? Inte för att jag kan förstå hur man kan sälja en cbr 600 rr för att köpa en R6:a. Cbr är ju snygg. Byta till en ZX-6R däremotFirefly skrev:Som en r6:a skrev du. Har de ändrats något sen 03?
2005:an har jag inte läst om. Så det är nog mycket möjligt. Men att köpa en 05'a är dyrt... (Även om du nu gjort detbrinckis skrev:Är R6:an inte bra uppdaterad till 2005? Inte för att jag kan förstå hur man kan sälja en cbr 600 rr för att köpa en R6:a. Cbr är ju snygg. Byta till en ZX-6R däremot![]()
Det är mycket pengar du förlorar ca 30 000 kr. det blir 25 kr/mil
isse skrev:Nemen, du hädar!!! inte sälja en sån snuttis![]()
ne men seriöst så tror jag väl dom ligger mellan 60-80 beroende på skick, delar, mil, sässong osv...
05´an är ju annars en fining om du vill ha nyare.
/N
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden