Värde på Honda CBR 600RR

fatslim

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR -03
Tjena!!! Har funderat på att sälja min Honda CBR 600RR -03. Men har inte en aning om vad dom står i...Tänkte om nån visste vad jag ska sätta för pris på den.....Den har gått snart 1200mil..

Sådant gammalt skrot är inte värt något alls... Jag kan vara snäll och ta den av dig för tio-tolv max... ;)

Nej då allvarligt. Kolla blocket, där brukar det väll finnas ungefärliga riktlinjer.

fatslim skrev:
Tjena!!! Har funderat på att sälja min Honda CBR 600RR -03. Men har inte en aning om vad dom står i...Tänkte om nån visste vad jag ska sätta för pris på den.....Den har gått snart 1200mil..

Sugen på nått annat? :)

DreeTman skrev:
Sådant gammalt skrot är inte värt något alls... Jag kan vara snäll och ta den av dig för tio-tolv max... ;)

Nej då allvarligt. Kolla blocket, där brukar det väll finnas ungefärliga riktlinjer.

tackar

fatslim skrev:
Vill ha nått nyare bara....så enkelt är det :)
Ok. Så du vill göra dig av med en 600rr -03 för att du är intresserad av nåt nyare? Som en r6:a skrev du. Har de ändrats något sen 03? Eller har du bara grymt mycket pengar du känner för att spendera? Du kan ju inte överge Honda, pucko :hihi

Firefly skrev:
Som en r6:a skrev du. Har de ändrats något sen 03?
Är R6:an inte bra uppdaterad till 2005? Inte för att jag kan förstå hur man kan sälja en cbr 600 rr för att köpa en R6:a. Cbr är ju snygg. Byta till en ZX-6R däremot :D

Det är mycket pengar du förlorar ca 30 000 kr. det blir 25 kr/mil

brinckis skrev:
Är R6:an inte bra uppdaterad till 2005? Inte för att jag kan förstå hur man kan sälja en cbr 600 rr för att köpa en R6:a. Cbr är ju snygg. Byta till en ZX-6R däremot :D

Det är mycket pengar du förlorar ca 30 000 kr. det blir 25 kr/mil
2005:an har jag inte läst om. Så det är nog mycket möjligt. Men att köpa en 05'a är dyrt... (Även om du nu gjort det :hihi ) Din är faktiskt jäääkla cool... Lite avis... Men jag skulle fortfarande inte göra mig av med en 600RR -03...

[idiotinlägg]Luktar nästan, jag fick en MC av farsan i julklapp, men han vägrar berätta vad den kostade; så jag frågar här istället[/idiotinlägg]

Cbr 600RR drömmer jag våta drömmar om varje natt...
Men min cbr 600f -99 får gå ett tag till... (om jag inte vinner katjing förståss). :drool

Nu är ni igång igen. Killen kanske är miljonär :kocko eller kanske har han tröttnat på färgen. racka inte ner för att han vill byta :7peta . Och gott nytt på er alla :fyllisar

jag hadde kollat på www.Bytmc.com, där kan du lätt se vad en handlare tar för den sen e det bara att lägga sig 5-10000 kr lägre så har du vad den e värd ...
:7peta

Nemen, du hädar!!! inte sälja en sån snuttis :tungan

ne men seriöst så tror jag väl dom ligger mellan 60-80 beroende på skick, delar, mil, sässong osv...

05´an är ju annars en fining om du vill ha nyare.

/N

isse skrev:
Nemen, du hädar!!! inte sälja en sån snuttis :tungan

ne men seriöst så tror jag väl dom ligger mellan 60-80 beroende på skick, delar, mil, sässong osv...

05´an är ju annars en fining om du vill ha nyare.

/N

Jag har fått priset 86k för en 04 med 0 mil hos en handlare inklusive ett lås och en hjälm. En 05 kostade 106 inkl hjälm och lås så 20k kan dom visst sänka på en 04 :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT