Värd samma öde??

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Efter att ha läst denna artikel:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4285387.ab

Blir jag så förbannad att jag var tvungen att skriva av mig.
Jag har själv en hund och kan inte fatta hur en människa som dessutom själv har hund kan agera på ett så fruktansvärt och horribelt sätt.
Skulle jag veta vem som gjort sig skyldig till nått sånt här skulle jag inte tveka att sätta samma person i samma sits så denne fick smaka på lite ren ondska.

Nog för att det finns hundar man föraktar på olika sätt men detta önskar jag inte nån hund.. Det finns hundar som lider av olika slag.. allt från långdragna sjukdomar till förstört psyke p.g.a dåliga ägare och visst kan jag tycka att det vore bättre för en del att få somna in... men inte PLÅGAS ihjäl!!

Fy Faaaaaan rent ut sagt.. :(

Stackars hund :(

Jobbigt för kennelägaren och få se på bild / få veta att sin hund plågad till döds när man läser dagstidningen... :(

Alltid lika tungt när djur plågas, jag tar mkt illa vid mig....i detta fallet var det verkligen fruktansvärt grymt, den skyldiga skulle & knytas fast vid en gran i skogen & svälta ihjäl.

Kan inte vi människor bara förstöra världen totalt nu? Alltså verkligen förstöra och utplåna allt liv? ;D

Visst skulle man kunna tycka synd om alla andra djur som också hade strukit med.. Men genom vår avel och genmodifiering av allt omkring oss så vore det lika bra. Antingen utplåna allt liv på jorden. Eller att bara spränga hela skiten. Det vore minsann det bästa för alla..

Och jag är helt seriös nu. Människor är f-n bara så dåliga och meningslösa. Nämn en sak som vi gjort bra för jorden?

Ni hundägare är rätt känsliga av er.
Ja visst är det en aning olustigt, men att vilja döda folk pga en hund är väl ändå i överkant.

Helt sjukt, svälta ihjäl ensammen fastbunden i skogen :(

Men en värre är faan folk som njuter av att se djur och människor med för den delen, plågas och stympas :mad:

Nackskott borde stå på straffskalan....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...