Väntan på våren...

Aha. Keep up the good work. Alla snackar om paraden, fast påsk ligger lite tidigt i år. Har du någon uppfattning om hur många som brukar åka?
 
Funderar på att köpa en cross, som varje vinter. Annars hoppas jag mest att våren ska dröja så länge som möjligt så att man hinner med allt man måste göra under vintern. När det väl blir hojväder kommer man ju att prioritera hojkörningen före allt annat. :brinnerup
 
Lärarn och 2fast4hjo Det var runt 1500 hojar förra året... de officiella siffrorna varierade väldigt dock, alltifrån 1200 till 1400, men en hel del hojar va de....

Heja på mig om ni ser mig, kommer förhoppningsvis ha en röd Ducatijacka, och en gul reflexväst över när jag vinkar hojar :)
 
Ja inte fan blir väntan lättare när man precis haft inne hojen på diverse uppgraderingar. :huvet

Jag ber till vårguden

/N

Tymo skrev:
tje..har bytt en bak däck och gjrot en stor servis ..samt har ställt på hojen förre veckan :tummenupp ... förhoppningsvis skulle köra nu!! :3freak ..fan oxå.. har bara slösat pengarna på försäkring utan till nytta :huvet .. hoppas att det bli bättre snart.
 
Blir inte lättare av att man köpt ny hoj heller. Står i garaget och ser övergiven ut. Tur man kunnat montera på lite godis under vintern :tummenupp

Ska genast börja be till vårguden jag med :Bugar :Bugar :Bugar
 
Mattiaz skrev:
Lärarn och 2fast4hjo Det var runt 1500 hojar förra året... de officiella siffrorna varierade väldigt dock, alltifrån 1200 till 1400, men en hel del hojar va de....

Heja på mig om ni ser mig, kommer förhoppningsvis ha en röd Ducatijacka, och en gul reflexväst över när jag vinkar hojar :)

Det ska jag göra. I den utstyrseln går det ju inte att missa dig!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top