Vänster i Västerås

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det extra mycket kommunister i Västerås och i så fall: varför?
Jag stannade på Max i söndags och det var helt nersmetat med palestinasjalstöntar. Fanns till och med några friluftsfån vad jag kunde se.
Är det någon typ av samlingsplats för antiimperialistiska köttätare eller är hela stan full med svin eller hade jag bara x3m otur?

Du har bara otur, men de hade nåt jippo på sigma torget, (som iochförsig är ett jävla kommunist minnesmärke...), i helgen så det hängde väl kvar ett gäng.... Men inte fan käkade de väl på Max?
Kommunister är ju djurrättsaktivister hela bunten.

Nä, jag tror de kommer från Uppsala, alla kvarvarande kommunister och konstnärer bor ju där har jag hört.

Du har bara otur, men de hade nåt jippo på sigma torget, (som iochförsig är ett jävla kommunist minnesmärke...), i helgen så det hängde väl kvar ett gäng.... Men inte fan käkade de väl på Max?

Nä, jag tror de kommer från Uppsala, alla kvarvarande kommunister och konstnärer bor ju där har jag hört.

men sen så planterar de ju träd och klimatkompenserar och dylikt trams.

Nej, har bott här större delen av mitt liv och det ända stället man ser palestinasjalar är i dom mer "invandrartäta" (läs ghetto) områdena...

Aldrig på Max iallafall... Är du säker på att dom inte ingick i ditt sällskap? :arsele

Aldrig på Max iallafall... Är du säker på att dom inte ingick i ditt sällskap? :arsele

Ja, väldigt säker.
Tänkte om det vore att det inte finns några andra restauranger än McD, Burger King och Max i västerås så de kanske dricker sitt te där och pratar om imperialism och påhittade orättvisor.

Ja, väldigt säker.
Tänkte om det vore att det inte finns några andra restauranger än McD, Burger King och Max i västerås så de kanske dricker sitt te där och pratar om imperialism och påhittade orättvisor.

Haha... Mycket troligt... Vilken max va det? Hälla eller erikslund?

ja uppsala e fyllt av äckel med vridna åsikter..

Haha... Mycket troligt... Vilken max va det? Hälla eller erikslund?

Jag vet inte, man svängde av E18 höger, sedan vänster under E18, vänstrer i rondell och in i ett hörn. Riktning från Örebro mot den hägrande civilisationen.
Han som jobbade där påminde om han i Simpsons som jobbar i alla affärer och snabbmatställen, finnig och i målbrottet.

Jag vet inte, man svängde av E18 höger, sedan vänster under E18, vänstrer i rondell och in i ett hörn. Riktning från Örebro mot den hägrande civilisationen.
Han som jobbade där påminde om han i Simpsons som jobbar i alla affärer och snabbmatställen, finnig och i målbrottet.

Aha, erikslund alltså, men det är ju farligt nära sura, hallsta, köping och andra proletära orter..... Håll dig till mittendelen av västerås nästa gång! :tummenupp

Aha, erikslund alltså, men det är ju farligt nära sura, hallsta, köping och andra proletära orter..... Håll dig till mittendelen av västerås nästa gång! :tummenupp

Det blir nog Take Away nästa gång.
:gnissla
Eller förhoppningsvis blir det ingen nästa gång alls, man blir ju alldeles mjuk av Max De Luxe. Nu blir det morot och kyckling denna vecka. :(

Vill ni se suspekt riff-raff rekomenderar jag ett besök på Indiska ambassaden under visumtid. Jag var där idag, det var en intressant blandning minst sagt. Batikkärringar, konstiga orakade män i näverstövlar iklädda nåt slags hemvävt tygskynke. Och så jag då, men i mitt försvar måste jag säga att jag var där å tjänstens vägnar, inte för att att åka till Indien för att röka på eller ägna mig åt andra suspekta handlingar.

Vill ni se suspekt riff-raff rekomenderar jag ett besök på Indiska ambassaden under visumtid. Jag var där idag, det var en intressant blandning minst sagt. Batikkärringar, konstiga orakade män i näverstövlar iklädda nåt slags hemvävt tygskynke.

An ordinary day in Västerås. :gnissla

Nu kom en minnesbild tillbaka, kille med långt hår, oansat skägg, 25-årsåldern, klänningliknande vänsterkläder, två knivar (!) fästa i klänningen av typ same-stil/sabel.

:3freak

När vi hade skolval när jag gick i högstadiet vann Moderaterna stort och på andra plats kom Sverigedemokraterna och sen alla andra högerpartier. Sossarna kom sist...

Generationsskiftet är satt i rullning...

Det var mycket möjligt att det var ett gäng lajvare påväg hem. Ett större lajv avslutades nämigen på söndagen.

När vi hade skolval när jag gick i högstadiet vann Moderaterna stort och på andra plats kom Sverigedemokraterna och sen alla andra högerpartier. Sossarna kom sist...

Generationsskiftet är satt i rullning...

Börjar bli orolig för dig mannen.....

Till TS: Du måste börja höja nivån på dina trådar om folk ska ta dig seriöst.

Börjar bli orolig för dig mannen.....

Till TS: Du måste börja höja nivån på dina trådar om folk ska ta dig seriöst.

Haha... Roddovic! :)
Jag sa aldrig vad jag röstade på... Bara en enkel slutsats att stan inte är fylld med Vänsterpartister! :) KÖP HOJ OCH SVINA! Saknar dig polismagneten...

...eller nej. Det är så lugnt utan dig! Hahaha... Ingen spänning längre...

Det var mycket möjligt att det var ett gäng lajvare påväg hem. Ett större lajv avslutades nämigen på söndagen.

Där har vi det! :) Dessa jävla lajvare.... :tuttar

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey