Vänner

Gufo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
En me trampor
Måste skriva av mig, ber om ursäkt för att jag gör det här.

Igår körde en bil av vägen med tre av min bästa vänner, jag har inte pratat med nån som vet riktigt vad som hänt, det enda jag har kunnat få reda på är att dom har voltat med bilen och att alla tre ligger på sjukhus. Kan inte fatta det........skulle varit med på samma fest som dom men fick förhinder, kunde själv ha suttit i bilen. Varge gång jag tänker på hur det kunde ha gått mår jag bara sämre och sämre. Nu gick det bra, dom lever men tänk om, det var med en hårsmån dom överlevde, kunde gått hur som helst. Kunde blivit av med en stor del av de få "riktiga" vänner jag har.......ta vara på alla era vänner och er familj, en vacker dag kan dom vara borta, det tänker iaf jag göra härdanefter!

Gufo skrev:
.......ta vara på alla era vänner och er familj, en vacker dag kan dom vara borta, det tänker iaf jag göra härdanefter!

:fakta

Det är verkligen nått att tänka på!!

Hoppas att allt går bra med dina kompisar.

/Jocke

Gufo skrev:
.......ta vara på alla era vänner och er familj, en vacker dag kan dom vara borta, det tänker iaf jag göra härdanefter!

Bra sagt!! :tummenupp

Trist det som hänt dina vänner.
Dock är det synd att det ofta ska behöva hända nåt "tragiskt" för att man ska få upp ögonen. Jag hoppas verkligen att dom jag älskar redan vet det...jag säger det alltför sällan tyvärr!!

Last edited:
Bra att dom klarade sig! Vet hur det känns, missade att åka med en bil med 3 polare pga att sexdriften var större (drog med en tjej istället). 1 h senare har dom voltat med bilen när dom for till festen vi skulle till. Alla klarade sig hyffsat, gipsvagga för den som fick det värst. Sådana gånger så är det helt enkelt inte ens egen tur i kön.

//D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa