Vänner i Täby/Stockholm

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Jag kör på här, jag har inte så många vänner, lite dålig socialt utåt, men iaf... Tänkte kolla om man kan hitta några vänner i stockholmsområdet som gillar hojj, mecka i garaget, hitta på saker :) körde lite gruppkörningar (jag på den gula camel r1an) förra året och det fans massa trevliga människor men lixom, drog inget vidare om man säger så..

Jag då: är 23 år gammal och bor i Täby. Pluggar i kungsängen för att bli trafiklärare och blir klar i november. Älskar motorcyklar och allt som har med det att göra och allt annat med motor för den delen också :) Tog MC kortert 2007 och började med en cbr 600 f2 sedan vart det en xr600 motard, kawasaki zr7, Yamaha R1 och nu en tillfällig rosa cbr 600 f2 igen :P men till sommaren ska det bli en 1000cc igen. Jag har kört lite bana och det var grymt kul och det kommer jag också sikta mycket på i framtiden. Sitter hellre i garaget och meckar med hojen än en utekväll på stan, men ibland går man ju ut.

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Skicka Pm, Skriv här eller lägg till på msn: Jonthe@bostream.nu

// Jonathan

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey