Aphrodite
MC Polis
Jag kör på här, jag har inte så många vänner, lite dålig socialt utåt, men iaf... Tänkte kolla om man kan hitta några vänner i stockholmsområdet som gillar hojj, mecka i garaget, hitta på saker
körde lite gruppkörningar (jag på den gula camel r1an) förra året och det fans massa trevliga människor men lixom, drog inget vidare om man säger så..
Jag då: är 23 år gammal och bor i Täby. Pluggar i kungsängen för att bli trafiklärare och blir klar i november. Älskar motorcyklar och allt som har med det att göra och allt annat med motor för den delen också
Tog MC kortert 2007 och började med en cbr 600 f2 sedan vart det en xr600 motard, kawasaki zr7, Yamaha R1 och nu en tillfällig rosa cbr 600 f2 igen
men till sommaren ska det bli en 1000cc igen. Jag har kört lite bana och det var grymt kul och det kommer jag också sikta mycket på i framtiden. Sitter hellre i garaget och meckar med hojen än en utekväll på stan, men ibland går man ju ut.
Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Skicka Pm, Skriv här eller lägg till på msn: Jonthe@bostream.nu
// Jonathan

Jag då: är 23 år gammal och bor i Täby. Pluggar i kungsängen för att bli trafiklärare och blir klar i november. Älskar motorcyklar och allt som har med det att göra och allt annat med motor för den delen också

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. Skicka Pm, Skriv här eller lägg till på msn: Jonthe@bostream.nu
// Jonathan
Last edited: