Vänlig själ i sthlm som skulle vilja hjälpa mig???

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04
Jäkla skit piss o hans moster...

Här har man köpt ett beggat för dyrt slipon, 5 lax, sak samma, stressat o fick hem det idag, givetvis är man som ett litet barn på julafton o ville ner o montera på det direkt, slitit för ens hinna hämta ut det på bussgods...

Så när man monterat av alla kåpor bak m.m så får jag inte loss klämmorna där rören är fästa, det är som gud dragit åt dom själv med karlssons klister! :huvet

Och jag sliter o kämpar med min ikea skiffnyckel, men åt pipan går det, så grinigt får ja skruva ihop allt i regndugget o insee mig besegrad.

SÅ varför skriver jag nu här? Jag är från örebro, o där har hade jag haft folk som kunnat hjälpt mig, men här känner jag inte en kotte med verktyg lr kunsakp, och firmor har väl inte öppet på helg...

Det jag alltså vill ha hjälp med är o kunna lossa 2 bultar och hur man ska lyckas vet jag inte, är ingen meckguru, antar man får använda rörtång lr någe då bultarna inte var i bästa skick jag sett...

Så finns det någon vänlig själv i sthlmtrakten kanske inte för långt utanför som skulle kunna hjälpa mig med det under morondagen, o få loss skiten, vill skruva på det nya o höra nya ljudet ljyda vrooom vrooom

pleeeeeeease :Bugar

använd vinkelslip eller går det inte/har inga nya klammor?

har fått massa hjälp nu, tackar, hoppas någon kan imorn som hört av sig, nya klämmor finns, så ett alt är vinkelslipen... får se hur det görs imorn, men tackar för alla svar

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back