Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ja, alltså vanliga motarddäck, inte någe med dubb i
De har ju en förmåga att ta slut på högersidan, eftersom man oftast kör åt det hållet.
E det bara att vrida å vända på dagens däck? Vad kan hända ifall det snurrar baklänges, jag har åkt med ett bakåtvänt pilot sport på Gelleråsen å det gick prima....
Att mönstrade däck inte funkar lika bra i blött kan ju vara en nackdel men annars då? blir det varmare eller vad händer?
Jag vet att det varit uppe förut men vad blev resultatet, hur gör ni.... ?
Bara vända å se glad ut å gaaaaaaaaaaaasa
Hur gör ni
De har ju en förmåga att ta slut på högersidan, eftersom man oftast kör åt det hållet.
E det bara att vrida å vända på dagens däck? Vad kan hända ifall det snurrar baklänges, jag har åkt med ett bakåtvänt pilot sport på Gelleråsen å det gick prima....
Att mönstrade däck inte funkar lika bra i blött kan ju vara en nackdel men annars då? blir det varmare eller vad händer?
Jag vet att det varit uppe förut men vad blev resultatet, hur gör ni.... ?
Bara vända å se glad ut å gaaaaaaaaaaaasa
Hur gör ni