Vän från USA på besök

Kan ju berätta att han är eller varit i militären, samt även varit i Irak o härjat lite har jag för mig.

Han vill säkert skåda svenska brudar!

gillar han metal osv. så ta med han till Anchor på sveavägen, de brukar spela schysst musik, säkert band som spelar på kvällen så vet inte vad just bandet för kvällen går för men före efter så brukar de lira schysst musik

edit:springer ni på någon trevlig polistjej så passa på hälsa på polisen så får han kanske en liten chock av att se världens snyggaste och trevligaste poliskår :D

Last edited:
Armé museet är ett måste ifall han har militär anknytning, vingla förbi också förbi Karlbergsslott/pampas och fortsätt sedan via Rörstrandsgatan ut i natten!

Kolla upp om det är högvaktsavlösning/cermoni på Stockholms slott och visa vilka grabbar det är som vaktar knugen? Kan vara ballt och se, särskilt om det något högvaktsförband!

Wasa
Armémuseum
Rosenhill med ostmacka
Skärgårdsbåt
Galanta damer på nån schysst klubb, hellskitchen är nice om ni är lite äldre.

Hur var hans tur i Irak? hemsk och något han inte vill tebx till? Tänkte bara att titta på försvars grejer kanske inte är så kul, kan ju påminna om tråkiga saker för honom . Men vad vet jag.

Waxholm är ju nice och tar inte så lång tid...

Själv brukar jag ta gäster till Gondolen för en drink på kvällen, utsikten är grym.

Alla har fel. Självklart mutar du Jörgen för en båttur på Vinö. Stockholm skall ses från vattnet.

Ska du nödvändigtvis bjuda på slemmig rå fisk som har legat i ättika så se till att ha stekt bacon som alternativ.

Svenskar är ignoranta när det kommer till den punkten, och utlänningar är artiga att äta om så varje tugga är en kamp mot spyan....

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph