Välkomna till SH-Sundsvall

Två Gixxer.

Nu blev vi Timrå två stycken Gixxer hojar rikare. Efter cirka 150 mils sökande och en massa sökande hittade vi våra drömhojar, en 1000 R till mig och en 600 R till min sambo Anki. Det är årsmodeler 01 med två ovanliga färgsättningar. Nu ska det bli åka av!!! och roligt blir det. :tomten

Oldman skrev:
Nu blev vi Timrå två stycken Gixxer hojar rikare. Efter cirka 150 mils sökande och en massa sökande hittade vi våra drömhojar, en 1000 R till mig och en 600 R till min sambo Anki. Det är årsmodeler 01 med två ovanliga färgsättningar. Nu ska det bli åka av!!! och roligt blir det. :tomten

Grattis till er familjen GIXXER!! Från en annan familj med Kamelgixxrar!!! :tummenupp

Legenden skrev:
Domen kommer väl senare om det är nån mer som haft oturen.. Lider som sagt med dej!!! :(

Dom plockade in två hojar till medans jag satt i bussen. Fast en fick "bara" böter som det såg ut och den andra fick blåsa. Det är nog mycket tur och otur som avgör om man klarar sig eller inte.

Inte kul det där men det är bara att bita ihop och ta sitt straff, man vet ju vad man har att rätta sig efter när man är ute i trafiken. Hoppas att det löser sig på bästa sätt för dig.

Själv har jag kraschat två gånger ikväll, inte farligt man börjar ju fundera om man är klantigast i stan.

Turtle skrev:
IM BACK......Turtle revenge.....Blackbelt :banana

Passa dig innan jag plockar ned dig på jorden fitness-g**! :fatta!
=)

haha.. visste inte ens att det fanns en sundsvallsdel (timrå med för den delen)
så bättre sent än aldrig turtle :fyllisar

Red skrev:
Passa dig innan jag plockar ned dig på jorden fitness-g**! :fatta!
=)

haha.. visste inte ens att det fanns en sundsvallsdel (timrå med för den delen)
så bättre sent än aldrig turtle :fyllisar

Ja men han e ju inte direkt flitig här på sporthoj med sina inlägg direkt..hehe :martialar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT