Välkomna till SH-Sundsvall

Abloy skrev:
Nu har vi fått en egen forumdel på SH :tummenupp
Vi har den bara på prov så visa intresse, blir det inget drag på våran forumdel så tar Swedie bort den.

Superbra jobbat Abloy!!! Sundsvall äger!!! :bow

Abloy skrev:
Vi har den bara på prov så visa intresse, blir det inget drag på våran forumdel så tar Swedie bort den.
SUNDSVALL!!!!!!! FY FAAN VA BRA VI ÄR!!!!!!! :tuttar

Abloy skrev:

Bra jobbat mister... NU BLIR DET DRAG!!!!!!!!!!! :tummenupp

BornForTheRoad skrev:
Bra jobbat mister... NU BLIR DET DRAG!!!!!!!!!!! :tummenupp

Hell Yeah :yoparty

Var ute en sväng ikväll och på stan var det inget ös, bara raggarbilar och annat krap.

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

o jag var på vängåvan men inte kom du förbi o sa hej utan du svängde höger ner mot oskar...........

Abloy skrev:

Var ute en sväng ikväll och på stan var det inget ös, bara raggarbilar och annat krap.

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

Holger skrev:
o jag var på vängåvan men inte kom du förbi o sa hej utan du svängde höger ner mot oskar...........

Jasså var de du som stod där? Tyckte väl att det såg ut som en polka retta med förare som posade mitt på parkeringen. Du skulle ha vinkat som en idiot så kanske till och med jag hade förtått bättre än att bara åkt förbi.

japp d var jag men i jeans o svart jacka därför lite olik mig,var ute o glänsde med min nya bakdel.....

Abloy skrev:
Jasså var de du som stod där? Tyckte väl att det såg ut som en polka retta med förare som posade mitt på parkeringen. Du skulle ha vinkat som en idiot så kanske till och med jag hade förtått bättre än att bara åkt förbi.

Bifogat

• Bild 003.jpg
    Bild 003.jpg
    36.9 KB · Visningar: 93
Sundsvall

Kul att vi fått en forumdel!!! Idag ska det ut och åkas minsann, fått fixat punka och bytt batteri så ÄNTLIGEN!!! Förmodligen kan jag hänga med på onsdagsåkningen oxå (beror lite på jobbet) :tungan Ha en bra helg alla därute vi kanske ses!! :tuttar / Ninjagirl

Abloy skrev:

Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

Ja jag kör lungt nu för tiden eller jag kör safe så att säga vill ha marginalerna på min sida,har åkt hoj sen -96 nu och sett en hel del i trafiken det är lätt att det händer nåt då inte bilisterna har stenkoll. sen har man väl blivit gammal och förståndig (feg:-) fast det är ju klart att man får hjärnsläpp ibland :kocko för det är ju kul när det går undan.....

Holger skrev:
japp d var jag men i jeans o svart jacka därför lite olik mig,var ute o glänsde med min nya bakdel.....

Holger nu är de bara en miniskylt som saknas :hihi jag beställde en på dekaltrim.nu 150kr och den är 122x96 :tummenupp

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty[/QUOTE]

Fruktansvärt bra med en alldeles egen liten del för oss , törs jag säga sundsvallsbor ( Timråborna brukar bli sur då ) :tungan
Sedan Abloy posör åker jag aldrig, det bara faller sig naturligt för mig å min Gixxer :arsele

Är det denna tråd som gäller från och med nu ??

p.grip skrev:
Jag var som ni kanske såg där och frös ända in i benmärgen!

Det gick ju bra på lördagen när solen kikade fram mellan skurarna. Men på söndagen var det en orgie i att frysa som fan och skallra tänder!! Men gubbarna rejsade ändå! :yoparty

Själv ville jag mest självdö! ;)

Nästa gång får det gärna vara fetvarmt för en gångs skull!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT