Välkomna till oss på Sydskanes Emse

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Från och med 2006-08-14 har vi tillsammans med Swedie upprättat ett forum för oss som tillhör föreningen Sydskanes Emse.

Här diskuteras det som rör vår verksamhet.

Regler för detta forum kommer upp under dagen / kvällen.

Hjärtligt välkomna!!

/Styrelsen i Sydskanes Emse

Kalas, detta är efterlängtat. Utgår ifrån att repr från SSEmse finns som moderator eller nått?! Vilket jag ser nu efteråt att så är fallet:tummenupp

Last edited:
Kan man bli medlem nu ?
Hur blir man medlem ?

När på året släppte ni överblivna platser som medlemmar inte betalt ?

Verkar kanon en fråga bara....Har ni så att man kan köra motard på era bandagar? hittade inte på er hemsida om det bara gäller för RR eller man får köra motard oxå?

mvh Joens

PGH skrev:
2374916 Kalas, detta är efterlängtat. Utgår ifrån att repr från SSEmse finns som moderator eller nått?! Vilket jag ser nu efteråt att så är fallet:tummenupp
Kurvmakaren, Corben Dallas och jag är moderatorer. Kurvmakaren är föreningens ordförande. Han är god.
Jag är en vanlig medlem. Jag är ond.
Corben Dallas är föreningens chefsinstruktör. Han är ful.

Bingo skrev:
2375001 Kurvmakaren, Corben Dallas och jag är moderatorer. Kurvmakaren är föreningens ordförande. Han är god.
Jag är en vanlig medlem. Jag är ond.
Corben Dallas är föreningens chefsinstruktör. Han är ful.
Den satt som amen i kyrkan!

Perfekt med ett SSEMse forum! :tummenupp
Är Bingo och Corben utsedda som officiella talespersoner för SSEmse nu också? Att Kurvis är det som föreningens ordförande ser jag som självklart.

Maverick_ou812 skrev:
2375015 Den satt som amen i kyrkan!

Perfekt med ett SSEMse forum! :tummenupp
Är Bingo och Corben utsedda som officiella talespersoner för SSEmse nu också? Att Kurvis är det som föreningens ordförande ser jag som självklart.

Ja, och att Corben är ful är också en självklarhet (sorry men kunde inte hålla mig)

Gött! Längtar till nyår, denna säsongen är ju ändå snart över. Ska vara mer på hugget när nästa års platser släpps.

Maverick_ou812 skrev:
Är Bingo och Corben utsedda som officiella talespersoner för SSEmse nu också?
Jag är inte officiell talesman för SSEMSE. Se mig som ordningsman på detta forum bara.

Hur det är med Corben vet jag inte, men om han har synpunkter på eller åsikter om körningarna så tar i alla fall jag dem på allvar.

Last edited:
Bingo skrev:
2375028 Jag är inte officiell talesman för SSEMSE. Se mig som ordningsman. Hur det är med Corben vet jag inte, men om han har synpunkter på eller åsikter om körningarna så tar i alla fall jag dem på allvar.
Du skojar... ska man ta Corben på allvar menar du? :va :D

Kan ju va bra med ett sånhärada jue. Tyckte det funkade fint igår 13 / 8 iallafalafel i gul grupp :)

Last edited:
Back