välkomna till min highsider skola

Det är inget som kommer att finnas med på några bankörningar i framtiden, den här highsiderskolan?
Kanske kunde köra den som en liten fördjupningskurs på SMC:s sporthojskurser eller nåt.

Tur du lever!:)
En snabb fråga bara:Skall man ställa ner rebounddämpningen på noll på bakdämparen?

Låter som en spännande tur.Förmodar du körde till sjukan själv?Hoppas nyckelbenet läker bra,lyckades själv knasa till mitt för 3 år sedan,å det är inte bra än :)

Highsideskola... isvatten... :D

Men vet du, humor är ett gott tecken! Jag gissar att du redan insett vilken tur du hade att det gick som det gick med DIG! Hojar finns det gott om...

Önskar dig snabb återhämtning, och vi ses på vägen!

Är det för mycket begärt med en instruktionsfilm? :va

Ne, hoppas du läker som man ska och krya på dig! :tummenupp

Ja det är bäst att vänta till däcken är riktigt kalla.
spola gärna med is vatten.
Fy tusan! Lider med dig. Men ett nyckelben läker och även om det var synd på en så'n pärla
så går det att ersätta.

Föresten, jag måste vara en naturbegåvning. I slutet på mars följde jag
din instruktion till punkt och pricka, 3 månader innan du skrev den!!:D

Kan intyga att den funkar klockrent. Klarade mig dock utan att bryta nå't.
Slog dock världsrekord i huvudvärk efter en riktigt kunglig smäll i huvvet.:huvet och hojjen gick till den stora skroten i himmlen.

Oxå naturbegåvad ! Behövde inte ett dugg träning , kalla däck,50 meter , vänstersväng och så va det klart .3 veckor sen idag .Axel ur led och senfäste av men redan mycket bättre. Kan intyga att beskrivningen funkar utmärkt...:yoparty

Been there done that too. 13 december-06 . + 6 gr. Oförsäkrat. Kom dock lindrigt undan. Brutet nyckelben och hjärnskakning.

Ja det är bäst att vänta till däcken är riktigt kalla.
spola gärna med is vatten.

Jo då jag har provat 3 grader varmt ute och regn och på lite kalla däck, 06,30 en söndagmorgon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,redda upp det hela men det var inte mer heller:gnissla

Testade samma sak i våras. Hojen kom till himmeln fast jag klarade mig med endast skrapsår på knogarna. Ändå gick det i ca 150km/h!!!

Varför accelerera så våldsamt i kurvor? Visst är det skoj med en bakhjulsdriven bil, men på hoj... :näsblod

Lowsiders är min grej. :tummenupp

Så onödigt, du har ju två nyckelben men troligen bara en 1098.
Bra att du mår bra i alla fall.

Ouch! Stackars hoj! :D (Krya på dig med, naturligtvis!)

Satt och tänkte på en sak. Är du månne den förste som kvaddat en 1098 i Sverige nu? :va Kan det vara så jävligt?
Har inte sett någon notis om att en annan ska ha gått i backen än. Eller jag är ute o snurrar? :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph