Välkommna alla nyfikna! KTM/Milla visar hojjarna!!

Varför ska man börja hacka på någon bara för att personen ställer/fäller, enligt någon allvetande besservisser, korkade frågor eller uttalanden?!
Visst det lät ganska otroligt, men varför såga någon så totalt från början?!

[/SIZE]

Haha...Jag känner en som till och med blev utslängd från sporthoj efter sitt 3:e inlägg...hehe

Kom igen tjejen du ska inte ta åt dig av alla wannabees här inne, de flesta av oss på sporthoj har inte styrfart så lyssna bara på det du vill höra å skit i resten. Väl möt på banan i sommar.....

Haha...Jag känner en som till och med blev utslängd från sporthoj efter sitt 3:e inlägg...hehe

Kom igen tjejen du ska inte ta åt dig av alla wannabees här inne, de flesta av oss på sporthoj har inte styrfart så lyssna bara på det du vill höra å skit i resten. Väl möt på banan i sommar.....

men det va för han inte ville ha den i munnen

Här kommer bilder ifrån min O Morpheds dag på isen! Skitkul juh! Förresten det gick skitbra osså!!!

Bifogat

• Milla på isen.JPG
    Milla på isen.JPG
    7.3 KB · Visningar: 376
  • 20070211 026.JPG
    20070211 026.JPG
    83.7 KB · Visningar: 205
Last edited:
Grattis!:yoparty
Måste bara fråga. Kan du fixa jobb åt mig där du jobbar?:rolleyes: Du verkar tjäna bra, eller är det banken som äger "sööötisarna" ?:gnissla

Hälsningar!

Alltså så här ligger det till, jag betalar själv underhållet till hojjarna men mamma och pappa stod för inköpet. Men jag måste nu bevisa för dom att jag fixar att sköta om dom. Tyvärr så är det inte banken banken som äger dom utan mamma och pappa!! Men det är väl likadant juh om inte mera krävande! O ja jag är 30 men jag skäms inte för att mina päron köpt hojjar åt mig!!

Alltså så här ligger det till, jag betalar själv underhållet till hojjarna men mamma och pappa stod för inköpet. Men jag måste nu bevisa för dom att jag fixar att sköta om dom. Tyvärr så är det inte banken banken som äger dom utan mamma och pappa!! Men det är väl likadant juh om inte mera krävande! O ja jag är 30 men jag skäms inte för att mina päron köpt hojjar åt mig!!

Är det ok om jag skickar länken vidare till mina päron? :)

Edit: Dömer inte heller är bara lite sarkastisk så här på alla hjärtans dag!
Alla har vi olika förutsättningar, huvudsaken att man har skoj! Men äger de hojarna får de väl f.n serva dem med :tungan

Last edited:
Jag har gjort misstaget när jag köpte min första bil att föräldrarna ägde en del av den men jag stod inte ut att veta att dom faktiskt hade nåt att säga till om när man moddade osv... Så jag köpte ut dom snabbt som ögat!

Sen dess äger jag bara det jag själv kan betala för. Men jag dömer inte dig för det bara för jag tänker olika.

/Linus

Ser gött ut! Angående första bilden, är det inte meningen att handtagsskyden ska skydda kopplings och broms handtaget? Ser inte ut som det gör det på bilden.... :)

Ser gött ut! Angående första bilden, är det inte meningen att handtagsskyden ska skydda kopplings och broms handtaget? Ser inte ut som det gör det på bilden.... :)

Nu svarar jag bara för skogsåka och då har man skydden för att inte klämma händerna mellan styret och träd. Fast man brukar också kunna ordna ett mellanting så att det skyddar bårde greppen och händerna!

Är det ok om jag skickar länken vidare till mina päron? :)

Edit: Dömer inte heller är bara lite sarkastisk så här på alla hjärtans dag!
Alla har vi olika förutsättningar, huvudsaken att man har skoj! Men äger de hojarna får de väl f.n serva dem med :tungan

Men som saker o ting utvecklat sig så ser det ut som om jag snart bara har en kvar, nämligen 525'an. Jag orkar inte snurra runt me bägge och 450'n har jag uinte ens kört in än. Serva dom vill jag göra själv just för att den biten ska jag bestämma själv. Men jag ska nog betala av 525'an till mina päron om jag nu är så klok och gör mig av med 450'n. Jag älskar och köra 525'an!!!:tuttar

Jag har gjort misstaget när jag köpte min första bil att föräldrarna ägde en del av den men jag stod inte ut att veta att dom faktiskt hade nåt att säga till om när man moddade osv... Så jag köpte ut dom snabbt som ögat!

Sen dess äger jag bara det jag själv kan betala för. Men jag dömer inte dig för det bara för jag tänker olika.

/Linus

Se svar på ovan, jag ska göra mig av med 450'n o betala av 525'an.:tuttar

Du har så rätt, men det ska åtgärdas snarast, innan nästa gång jag ska ut på isen. Men nu har jag en tilknycklad kylare, dock ej spräckt. Vägen var guppig så spänbanden lossande när den stod på släppet och därmed vikade, självklart rätt på kanten på släpet så plast och kylaren fick sig en knäpp. Så den är under rep. så att säga....:tuttar

Last edited:
Men som saker o ting utvecklat sig så ser det ut som om jag snart bara har en kvar, nämligen 525'an. Jag orkar inte snurra runt me bägge och 450'n har jag uinte ens kört in än. Serva dom vill jag göra själv just för att den biten ska jag bestämma själv. Men jag ska nog betala av 525'an till mina päron om jag nu är så klok och gör mig av med 450'n. Jag älskar och köra 525'an!!!:tuttar

Personligen om jag vore i dina skor så skulle jag göra mig av med 525an dels för att du inte kommer förlora lika mycket pengar där eftersom den e beggad än om du säljer 450 som e ny. Och sen passar nog 450 dig bättre storleksmässigt. Bara ett förslag.

Personligen om jag vore i dina skor så skulle jag göra mig av med 525an dels för att du inte kommer förlora lika mycket pengar där eftersom den e beggad än om du säljer 450 som e ny. Och sen passar nog 450 dig bättre storleksmässigt. Bara ett förslag.

e väll ingen större skilnad i storlek på 525 o 450....

e väll ingen större skilnad i storlek på 525 o 450....

Jo de skiljer ju i alla fall otroliga 75kubik :D och några år på hojarna. Utvecklingen går ju framåt :tungan

Och om nu inte storleken har med saken att göra (Vilket det tydligen har hos Milla :tuttar eftersom hon tänker ha kvar 525an) så vilken hoj förlorar man mest ekonomiskt på? En ny hoj som tappar x antal tusen bara den har lämnat affären eller en beggad hoj som man kan få tillbaka pengarna på om man säljer den ganska snart efter inköp.

Last edited:
förvisso.. men effekten är i princip den samma på dom båda... vet dok inte viktskilnaden.. men den kan inte va brutaltstor den heller.

vikt skillnaden är de ingen större skillnad på men effekten lär de nog va iaf.. el blir en 450 en 525 när man lättar den,filar ekrarna o pluggen ur? el hur menar du?? :huvet

525an blir kvar, jag trivs med den så himla mycket. 450'n ryker för den har jag inte kört en cm med än så jag skickar nog tillbaka den där den kom ifrån!!!:yoparty

vikt skillnaden är de ingen större skillnad på men effekten lär de nog va iaf.. el blir en 450 en 525 när man lättar den,filar ekrarna o pluggen ur? el hur menar du?? :huvet

men att det inte skiljer så många hästar mellan dom.. om det skiljer nått alls. den gamma 450 motorn som är samma som sitter i 525an hade bara nån ynka hk mindre. o den nya motorn skulle ju va starkare, snyggare o bättre enkigt ktm så då borde effekten vara den samma på ett ungefär. skiljer nog inte såååååå mycket i vrid heller.

525an blir kvar, jag trivs med den så himla mycket. 450'n ryker för den har jag inte kört en cm med än så jag skickar nog tillbaka den där den kom ifrån!!!:yoparty

öppetköp??

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul