Välkommna alla nyfikna! KTM/Milla visar hojjarna!!

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Tja!
Här har ni mina söötingar, 450'n ostylad men ny bild kommer efter stylingen!
 

Bifogat

  • Bild1.JPG
    Bild1.JPG
    50 KB · Visningar: 671

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Tja!
Här har ni mina söötingar, 450'n ostylad men ny bild kommer efter stylingen!

:rock

"Man ska inte stampa folk på tårna får de tårna kan sitta på en fot som kan stampa tillbaka...hårdare..."

Kör hårt!

Nu sitter vissa och skäms och tänker att man kanske skulle ha haft lite mer kött på benen innan man öppnat käften...:D
 
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
:rock

"Man ska inte stampa folk på tårna får de tårna kan sitta på en fot som kan stampa tillbaka...hårdare..."

Kör hårt!

Nu sitter vissa och skäms och tänker att man kanske skulle ha haft lite mer kött på benen innan man öppnat käften...:D

He he känner mig lite bara lite träffad av dig Mange! Men mitt svar kvarstår ifrån förra tråden! Så lycka till vad du nu ska ha båda hojarna till...
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
He he känner mig lite bara lite träffad av dig Mange! Men mitt svar kvarstår ifrån förra tråden! Så lycka till vad du nu ska ha båda hojarna till...

Hon kommer sälja den ena till mig nu när jag gosat in mig lite å sedan kommer vi rejsa lyckliga i alla våra dagar:tungan

Ääh, förra tråden stängde innan jag hann gnälla:cpparty
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Hur man man se så missnöjd ut när man har 2 hojar?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag var bara tvungen att läsa igenom altl skit i den andra tråden innan jag hajjade vad ni snackar om.

Varför hacka på en person som tydligen har turen att kunna köpa två hojjar men som kanske uttrycker sig lite otydligt i sina första inlägg :confused:
Jag skulle oxå köpa två nya om jag hade möjlighet, OCH DET SKULLE NI OXÅ ;) :fakta

Om man uttrycker oro över sin frilla är det naturligtvis inte på fullt allvar, det måste väl alla ändå inse?!

"Oskyldig till motsatsen bevisas" gäller väl här oxå. Man måste bevisa att man är dryg, otrevlig eller korkad innan alla börjar tycka så. Tycker iaf jag. En andra chans är inte dumt heller.

Lycka till tjejen :tummenupp
Du är väldans välkommen att köra hos oss på Örebro Supermoto Race Park när snön försvinner. Precis som alla andra :tummenupp
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
He he känner mig lite bara lite träffad av dig Mange! Men mitt svar kvarstår ifrån förra tråden! Så lycka till vad du nu ska ha båda hojarna till...

Håller med Supermuppo ovan.... Men vad e det för konstigt ha 2 hojjar??? Jag har betydligt fler...
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Hur man man se så missnöjd ut när man har 2 hojar?

För att hon kanske inte fick så jävla trevligt bemötande när hon kom in?!
Jag blir nyfiken på hur du ser ut som inte har någon?!:D
Men nu har hon sparkat tillbaka å det kan flera av gnällKukarna gott ha:sissy

Kör hårt! Två hojar är bättre än ingen.
 
Last edited:

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Kan inte låta bli...

För att hon kanske inte fick så jävla trevligt bemötande när hon kom in?!

Och det visste hon redan innan och ser alltså sur ut på bilden???

Logiskt :tummenupp
 

Jk=SWE=

Raider of the lost fultjack.
Gick med
6 Jan 2007
Ort
Mullsjö.
Hoj
HD Bobber -06
Gott me 2 hojjar juh! Man skulle ha en personlig mekaniker också!
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Kan inte låta bli...


Och det visste hon redan innan och ser alltså sur ut på bilden???

Logiskt :tummenupp
Kan inte låta bli nr2.

Vad jag minns hade hon ingen bild i den första tråden hon skapade. Läs den så förstår du mina inlägg och märker att det hela är ganska logiskt:tummenupp

Två hojar är fortfarande bättre än ingen. synd bara att det är KTM:tungan
 

Wheeler

Natural Born Streetracer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Kawasaki Z750-09
Jag kan bara tala för mig själv och jag bryr mig inte om att hon har två hojar, utan sättet hon presentera det på!!!!

Om jag går in i Racing forumet och skriver att jag har köpt två st, tex en 600cc och en 1000cc race hojar och sen undrar "vad ska jag göra nu då". Då skulle folk reagera på samma sett..

Jag tror inte heller på allvar att hon är rädd för frisyren:va

Hoppas du känner att du har träffat rätt i sökandet av motor intresse!!
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Kan inte låta bli nr2.

Vad jag minns hade hon ingen bild i den första tråden hon skapade. Läs den så förstår du mina inlägg och märker att det hela är ganska logiskt:tummenupp

Två hojar är fortfarande bättre än ingen. synd bara att det är KTM:tungan

Ahh... Ännu mer ologiskt, varför starta en tråd till bara för att lägga upp en bild??? Plus att det finns fortfarande ingen anledning att se sur ut med 2 hojar i sin ägo, oavsett vad andra tycker om ens inköp, om man inte håller med dem andra och börjar ångra sitt inköp...
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Ahh... Ännu mer ologiskt, varför starta en tråd till bara för att lägga upp en bild??? Plus att det finns fortfarande ingen anledning att se sur ut med 2 hojar i sin ägo, oavsett vad andra tycker om ens inköp, om man inte håller med dem andra och börjar ångra sitt inköp...

:D ...:rolleyes:...:lol
 

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
Hur man man se så missnöjd ut när man har 2 hojar?

Jag blinka till av blixten därav minen, Jag är LÅNGT ifrån missnöjd!!!!!:tuttar

Ahh... Ännu mer ologiskt, varför starta en tråd till bara för att lägga upp en bild??? Plus att det finns fortfarande ingen anledning att se sur ut med 2 hojar i sin ägo, oavsett vad andra tycker om ens inköp, om man inte håller med dem andra och börjar ångra sitt inköp...


Men som jag sa i ett tidiagre svar, jag fick blixten i ögonen o blinkade till. Jag är INTE ångerfull, det bästa jag gjort ju....:yoparty

två fina hojar. ska du behålla båda? eller den ena ska bli motard o den andra ska du piska crossbana med?

Yes, jag köpte motardkitet till 450'n så den blir motard o 525 behålls som den är. Ja just ja stylingen av 450' håller på för fullt:D

Gott me 2 hojjar juh! Man skulle ha en personlig mekaniker också!


Det har jag ju.....:tuttar

Jag var bara tvungen att läsa igenom altl skit i den andra tråden innan jag hajjade vad ni snackar om.

Varför hacka på en person som tydligen har turen att kunna köpa två hojjar men som kanske uttrycker sig lite otydligt i sina första inlägg :confused:
Jag skulle oxå köpa två nya om jag hade möjlighet, OCH DET SKULLE NI OXÅ ;) :fakta

Om man uttrycker oro över sin frilla är det naturligtvis inte på fullt allvar, det måste väl alla ändå inse?!



"Oskyldig till ) motsatsen bevisas" gäller väl här oxå. Man måste bevisa att man är dryg, otrevlig eller korkad innan alla börjar tycka så. Tycker iaf jag. En andra chans är inte dumt heller.

Lycka till tjejen :tummenupp
Du är väldans välkommen att köra hos oss på Örebro Supermoto Race Park när snön försvinner. Precis som alla andra :tummenupp

Äntligen någon som förstår sig på ironi.... Helt otroligt härligt att kunna köpa två så fina och 450'n blir snart ännu söötare... Jag kommer gärna bara jag får lite mera snurr på mitt körande, vilket kommer att stangnera nu.....:)
 
Last edited:

KTM/Milla

Nybörjare!!!
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F / KTM 505 SX-F -07
För att hon kanske inte fick så jävla trevligt bemötande när hon kom in?!
Jag blir nyfiken på hur du ser ut som inte har någon?!:D
Men nu har hon sparkat tillbaka å det kan flera av gnällKukarna gott ha:sissy

Kör hårt! Två hojar är bättre än ingen.


Jag säger bara tack!!!! Kul och höra!:)

Håller med Supermuppo ovan.... Men vad e det för konstigt ha 2 hojjar??? Jag har betydligt fler...

Precis, jag menar jag är ju inte unik som har två eller hur!:va

Hon kommer sälja den ena till mig nu när jag gosat in mig lite å sedan kommer vi rejsa lyckliga i alla våra dagar:tungan

Ääh, förra tråden stängde innan jag hann gnälla:cpparty

Aldrig att jag säljer mina söötingar o det finns redan nån som kan få åka på en av dom:pannkyss
 
Last edited:

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Coolt och grattis till ett, eller rättare sagt 2 st galna köp :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top