Välkommen tillbaka Markus!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Jag såg just att någon Gillat ett av mina inlägg.

Denne någon var min gamle vän Markus som tydligen börjat stoppa in trynet lite längre här igen.

Denne någon var min gamle vän Markus som tydligen börjat stoppa in trynet lite längre här igen.

Bra det. De här Markusimitatörerna som försöker fylla hans skor bryter snart något i sina försök.

Han har smugit omkring och gillat hela tiden, synd bara att han inte längre kan/får/vill delta...

Jag trodde det skulle bli tomt utan Markus när han blev bannad senast.
Men såhär i efterhand måste jag säga att forumet blivit en vänligare och trevligare plats utan honom.

Men såhär i efterhand måste jag säga att forumet blivit en vänligare och trevligare plats utan honom.

EN person gör inget forum. Det har garanterat blivit tråkigare här eftersom så många profiler sjappat.

Jag har hört att han ändrat sitt liv.
Han är numera en sossekvinna, boende i Majorna (Göteborg), där hen finansierar sin gulablendochbibdiet genom att hålla kurser i afrikansk dans.
men jag har inga bevis.

Jag har hört att han ändrat sitt liv.
Han är numera en sossekvinna, boende i Majorna (Göteborg), där hen finansierar sin gulablendochbibdiet genom att hålla kurser i afrikansk dans.
men jag har inga bevis.

Strax innan han försvann hade det ju flyttat in några skumma individer i hans port, han hade väl bland annat sett dom köpa Aftonbladet och få ABF's kursprogram hemsänt, ADRESSERAT till dom!!!!
Dessytom hade dom burit in en misstänkt fyrkantig systempåse som inte klirrade, och det vi ju alla vad det betyder...

Han blev helt enkelt infiltrerad av arbetarklassen och vips, lite stockholmssyndrom på det.

Strax innan han försvann hade det ju flyttat in några skumma individer i hans port, han hade väl bland annat sett dom köpa Aftonbladet och få ABF's kursprogram hemsänt, ADRESSERAT till dom!!!!
Dessytom hade dom burit in en misstänkt fyrkantig systempåse som inte klirrade, och det vi ju alla vad det betyder...

Han blev helt enkelt infiltrerad av arbetarklassen och vips, lite stockholmssyndrom på det.

Jag ville inte uppge min källa tidigare eftersom vi sporthojsbladetprenummeranter inte delger informationen vi får därifrån, utan låter pöbeln nöja sig med löpsedlarna.
Inte alla kan hantera informationen i tidningen.
Stod förresten i förra nummret att du köpt renar.
Stämmer det?

Vänliga och trevliga forum finns det alldeles för många av. Jag tycker forumet har blivit tråkigare.

Jag ville inte uppge min källa tidigare eftersom vi sporthojsbladetprenummeranter inte delger informationen vi får därifrån, utan låter pöbeln nöja sig med löpsedlarna.
Inte alla kan hantera informationen i tidningen.
Stod förresten i förra nummret att du köpt renar.
Stämmer det?

Shhh, avslöja inte att jag håller på med en "hostile takeover", jag köper upp renjävlarna och sen är det jag som kör enduro som jag vill i nationalparkerna...

Moahaha

(du kan inte länka till SH-bladet så jag får kontrollera omfånget av skadan?)

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet