Välkommen till Speedster Cup-forumet!

Hallå! Låt bli mina öl! ;)

Kalla det bonusöl om du vill, en förare gav mig tre öl och en annan gav mig fyra. Trots att de inte hade varvat mig mer än max en gång var. Sommarens grillkvällar blev billiga dryckesmässigt. :hihi

Om du klarade sommarens alla grillkvällar på 7st öl så skall jag bjuda dig på denna sommars öl :fyllisar
 
Det är pain in the ass att fixa sin hoj godkänd för att tävla. MEN mer eller mindre allt är för vår egna säkerhet NÄR vi går omkull. Det är fortfarande racing det handlar om, inte en vanlig bandag med stillastående start. Säkerheten bör vara därefter.

Fördelen är ju att medan en gathoj inte är godkänd att tävla med, så är en banhoj helt okej att köra på gata med (så länge lyktor och skylt sätts på). De blir faktiskt säkrare gathojar när de är najade. Morris Mc är ett lysande exempel på hur praktisk en Speedster-hoj kan vara.

Om du klarade sommarens alla grillkvällar på 7st öl så skall jag bjuda dig på denna sommars öl :fyllisar

Tack! Men det var utdelningen av två medtävlande vid en tävling. Några fler blev det sammanlagt...fast jag är billig i drift, så... :rodnar
 
Däck: Valfritt
Licens: Självklart!
Hojen måste vara najad, ha uppsamlingskärl, skum i tanken, ha hajfena, ha hel underkåpa och får inte ha glykol i tanken. Allt detta av säkerhetsskäl.

Det som är friare i Speedster är val av hoj!

Uppsamlingskärl till alla delar efter kraschen menar du? och
hajfena ska jag rycka en från en valfri bil i närheten? :D (skojar bara)


Semper Idem: Har läst där men tappade lusten efter bara en kort stund. Enklare å fråga erfarna förare än å läsa massa torr text :) (eller fortsätta köra bandagar :p )

Som sagt var, en färdig checklista vore ypperligt bra att ha.
 
Back
Top