Hmm, Photobucket verkar ha problem, jag kan inte se bilden eller gå in på min sida, men det verkar ju ha funkat tidigare, bilden kanske kommer upp när de kommer igång igen.
Nej, inga andra siffror på blocket. Siffrorna sitter dessutom på den platsen som Yamaha verkstadshandboken visar, på den undre motorblockshalvan, under ett motorfäste som man bara kommer åt att ta bort om motorn tas bort.
ytterligare en skum sak, enl. verkstadshandboken ska man ta de siffrorna på bilden, minus siffrorna på vevstaken, och baserat på dete ska man välja färgkod/nummer på lager. Det enda ramlagret som hade någon färg kvar var rött (eller möjligtvis mörkt rosa). Det motsvarar nummer 7 enl. boken. Om jag däremot drar bort siffran 1 som finns på veven, så får jag ju siffran 6, dvs en storlek "fel" jmf m. nuvarande lager? Om jag nu gör om markeringen för nästa ägare, och skriver in en 6, så kommer ju han att välja ett nr mindre också, nästa gång? Dessutom så har jag siffran 2 på veven för ett lager, då minskar ju storleken med 2 steg istället... Jag tänker förmodligen fel någonstans, eller så har Yamaha inte tänkt tillräckligt.
Någon som vet skillnaden i storlek på ramlagren? Har inte sett några uppgifter öht. Tänkte beställa de ramlager jag tror det ska vara, och sen mäta med Plastigage, men hur 17 ska man veta vilka lager som man ska beställa även om man vet det faktiska spelet