Välja färg på ZX12R -01

Madbulle

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
SV1000
Ska till och lacka den nästa vecka och skulle vilja ha lite färg förslag! då den ska säljas kan det va kul med andras åsikter och inte bara mina egna tokiga funderingar:confused:

Metallic eller ej gör detsamma men det kommer bara bli en färg på plast delarna (inga ränder el. dyl) jag kommer att köpa dekaler men bara texten på den inte fält/ränderna.

Fälgarna ska med lackas men dom kan bli i annan färg

mkt tacksam för förslag :Bugar

Om nån är intresserad så kan jag tala om att den har gått ca 850 mil och har Yoshi burk, priset blir ca 60t

Madbulle skrev:
2351971 Ska till och lacka den nästa vecka och skulle vilja ha lite färg förslag! då den ska säljas kan det va kul med andras åsikter och inte bara mina egna tokiga funderingar:confused:

Om nån är intresserad så kan jag tala om att den har gått ca 850 mil och har Yoshi burk, priset blir ca 60t

Om du vill få ut så mycket som möjligt för den om du ska sälja den så lackar du den i org. färgerna och köper nya org. dekaler.

Madbulle skrev:
2351971 Ska till och lacka den nästa vecka och skulle vilja ha lite färg förslag! då den ska säljas kan det va kul med andras åsikter och inte bara mina egna tokiga funderingar:confused:

Metallic eller ej gör detsamma men det kommer bara bli en färg på plast delarna (inga ränder el. dyl) jag kommer att köpa dekaler men bara texten på den inte fält/ränderna.

Fälgarna ska med lackas men dom kan bli i annan färg

mkt tacksam för förslag :Bugar

Varför lacka om den? -01 hade ju ZX12R den sjukt snygga flame lacken:tummenupp Lägger upp en bild på en blå...

Bifogat

• ZX12R Blue.jpg
    ZX12R Blue.jpg
    47.7 KB · Visningar: 100
Hulkomania skrev:
2352236 Varför lacka om den? -01 hade ju ZX12R den sjukt snygga flame lacken:tummenupp Lägger upp en bild på en blå...

Du menar den sjukt fula flamelacken?:hihi
Jag tycker du ska lacka den i ngn org. färg om du ska sälja. Jag röstar på den här färgkombinationen.

6575853378.jpg

En helt vit med vita fälgar. Typ som den vita R1:an som visats massa gånger på forumet.

Edit: Lika bra att jag lägger upp bilden också.

Bifogat

• allwhiter1.jpg
    allwhiter1.jpg
    97.7 KB · Visningar: 66
Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back