nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Yamahabögar... Jag tror du kommer att trivas bäst på Kawan!TomK skrev:2670357Det finns bara en hoj bland dessa - R1:an...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yamahabögar... Jag tror du kommer att trivas bäst på Kawan!TomK skrev:2670357Det finns bara en hoj bland dessa - R1:an...![]()
Ja, lutar åt Z1000 hållet till ; )
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.
Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000.
Jisses. Ska du till Isle of Man på kawan??? Du
Döööööör! Rettan är den maskin du förmodligen kommer/skulle älska att köra. Det
är rena rama sporttouringkörstilen på den & man kan åka egentligen hur långt
som helst utan att kroppen värker. Du kan också köra & ha riktigt kul på bana,
och sen har du väl aldrig hört någon säga att rettan INTE är en lekhojDu ser.
I rettan har du alla de egenskaper du eftersöker, fast kanske inte just försäkringsbiten då./// Ullis edit: jag vet en kille i Sundsvall som förmodligen ska
sälja sin retta-03. Tror han kunde gå ner till 65000:- Det är den snyggaste av
färgkombinationerna tycker jag. Svart/röd & vit. PM:a om du är intresserad av
hans nummer.Nalken - jag lovar. Rettan e rena drömmen motför gixxern vad det
gäller att va snäll mot ryggen.
Hur många mil osv? Kan du få fram regnummret? (Har faktiskt inte kollar försäkring på en R1'a än : ) Ser fram emot det faktiskt![]()
En sådan här? -->
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.
Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000.
675:an är så snygg att jag nästan får stånd när jag tänker på denDu menar att den kommer ligga i skuggan av sin femton ggr fulare brorsa, och den är inte liten jämfört med 675.![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|