Välj en av två-leken

Inte Red Bull, men valfri annan energidryck som faktiskt smakar gott, till skillnad mot Red Bull:näsblod

Köra hoj 20 mil i 3+, iklädd vanlig sommar-hojåkautrustning

eller

Köra bil 20 mil i 30+, iklädd vanlig sommar-hojåkautrustning

Inte Red Bull, men valfri annan energidryck som faktiskt smakar gott, till skillnad mot Red Bull:näsblod

Köra hoj 20 mil i 3+, iklädd vanlig sommar-hojåkautrustning

eller

Köra bil 20 mil i 30+, iklädd vanlig sommar-hojåkautrustning

Du får ju inte modifiera svaret, då sabbas ju hela leken. Du väljer alltså Redbull?

Jag väljer köra bil.

Missta ett glas med urin för öl och upptäcka för sent eller ge bort en trisslott till någon du inte gillar som vinner 100 papp på den medan du ser på?

100papp (så tar jag tillbaka lotten och säger att jag höll fingrarna i kors, OBS ingen modifiering)

Äta snor och mjölk i en skål till frukost två dagar eller torka dig med handen efter nr 2 i en vecka?

Fan jag kan knappt höra vad dom där fjantarna sjunger, det låter som låtsasspråk som när barn sjunger, hey boy chattuwrata, hu boy mächopädju.

JÖNSAR.

Last edited:
En liten kråka i en stor skål mjölk skulle man väl kunna leva med.
Ingen mod. där heller...

Den här då, ha tio små kukar på händerna i stället för fingrar,
eller punghud i hela ansiktet?

Småkukar till fingrar.

Du går in på Ica Maxi Stormarknad i rushtid. Går till hyllan med massa porrfilmer (ja, NU i min historia har de alla sorters porrfilmer!), väljer en snuskfilm och går till kassan. Eftersom att inte filmen nu är registrerad i kassadatorn så måste nu bara kassörskan som är sjukligt sexig ropa ut i högtalarna om hur mycket denna filmen kostar. Jobbig situation då du har valt någon speciellt snuskfilm. Vilken genre snuskfilm ska den sjukt sexiga kassörskan ropa ut.

Bajs/kiss/wet
eller Människa med djur. (Ingen jävla modifikation nu. Bajssex eller djursex!)

Småkukar till fingrar.

Du går in på Ica Maxi Stormarknad i rushtid. Går till hyllan med massa porrfilmer (ja, NU i min historia har de alla sorters porrfilmer!), väljer en snuskfilm och går till kassan. Eftersom att inte filmen nu är registrerad i kassadatorn så måste nu bara kassörskan som är sjukligt sexig ropa ut i högtalarna om hur mycket denna filmen kostar. Jobbig situation då du har valt någon speciellt snuskfilm. Vilken genre snuskfilm ska den sjukt sexiga kassörskan ropa ut.

Bajs/kiss/wet
eller Människa med djur. (Ingen jävla modifikation nu. Bajssex eller djursex!)

Människa med djur, intressant fenomen som jag faktiskt skrivit ett arbete om (dock med penna och papper, måste leta rätt på det någon dag)

Tvingas använda fjortis-msn-språk när du pratar i telefon eller bara använda ICQ för att kommunicera via teknik?

Max!

Jäklas med jehovas eller telefonförsäljare?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT