Välj en av två-leken

Du kan ju inte hitta på egna svar begriper du väl ? :fatta

Får väl gå för denna gången..

4 stroke force!

fast 2 takt e coolt oxå..

gratis mat eller gratis sprit?

Du kan ju inte hitta på egna svar begriper du väl ? :fatta

Får väl gå för denna gången..

4 stroke force!

fast 2 takt e coolt oxå..

gratis mat eller gratis sprit?

har funkat innan:fakta
det beror på vad det är för sorts mat eller sprit. vore det typ buffé bestående av olika sorters fint kött är det otvivelaktigt det som gäller:tuttar

äldre hojar eller nyare hojar?

Piraten eller spindelmannen? (OBS! sexställningar/lekar)

En röver i polen är väl ingen fara? Det ligger ju långt härifrån.

Limez du måste svara på föregående innan du skriver nånting. PUNGT

ordlek:D
mikke glömde ju skriva så vi kör på limez's fråga så länge tycker jag. och då svarar jag att piraten verkar elak men rolig:yoparty

att vakna naken intill din bästa polare (av samma kön) efter fyllan eller vakna upp naken bredvid en helt ny person (ej av samma kön) som ser ut som kom och hjälp mig att dö?

Last edited:
ordlek:D
mikke glömde ju skriva så vi kör på limez's fråga så länge tycker jag. och då svarar jag att piraten verkar elak men rolig:yoparty

att vakna naken intill din bästa polare (av samma kön) efter fyllan eller vakna upp naken bredvid en helt ny person (ej av samma kön) som ser ut som kom och hjälp mig att dö?

Ny person, kom och hjälp mig att dö. (Been there, done that... :gnissla :huvet )

Av misstag ta någon annans badbyxor i omklädningsrummet och bli uppkallad ur vattnet, -så alla ser, av en arg badvakt för att det är världens bajsrand i dom, eller, bli tvingad att gå i Pride-paraden nästan naken och alla du känner ser dig i ett inslag på tv?

Ny person, kom och hjälp mig att dö. (Been there, done that... :gnissla :huvet )

Av misstag ta någon annans badbyxor i omklädningsrummet och bli uppkallad ur vattnet, -så alla ser, av en arg badvakt för att det är världens bajsrand i dom, eller, bli tvingad att gå i Pride-paraden nästan naken och alla du känner ser dig i ett inslag på tv?

:hihi

pride, vill fan inte ha nån annans skit i rännan:zpy

överslag vid ouiilieförsök inför folke man ska stajla för eller framhjulslås och vurpa till följd av glömt skivbromslås inför folket på donken?

:hihi

pride, vill fan inte ha nån annans skit i rännan:zpy

överslag vid ouiilieförsök inför folke man ska stajla för eller framhjulslås och vurpa till följd av glömt skivbromslås inför folket på donken?

överslag vid ouiilieförsök inför folke (been there, done that)

Sätta på en kille i röven eller bli påsatt i röven av en strapon-försedd brud (stooor strapon)?

;Men va fan! Jag tar en brud med strapon då rå""!

Ok.... Kokain i pulverforrnm eller i flytande!"???=

;Men va fan! Jag tar en brud med strapon då rå""!

Ok.... Kokain i pulverforrnm eller i flytande!"???=

Pulverform. -Lättare att sälja? :näsblod

-Du har ett förhållande men är ute och vänstrar med någon som också har ett förhållande, när dennes telefon ringer och dennes äkta hälft, som dessutom känner din äkta hälft, är på väg hem.
Du kastar dig in i bilen och ska smita, men bilen startar inte.
Du befinner dig dessutom på en gård minst en mil från närmaste bebyggelse.

Eller:

Du får hugg på krogen och följer med tjej hem.
Denne smeker varligt av dig kläderna, ber dig lägga dig ner naken på sängen, -hon ska bara gå på toa.
Efter ett tag när hon inte dyker upp reser du dig ifrån sängen och upptäcker att alla dina kläder är borta, de enda kläder som finns är klänningar i en garderob.
Du är ju helt naken, så du tvingas sätta på dig en rosa klänning med djup urringning.
Du ser dig om i lägenheten och ser till din fasa bara bilder på Kristina Lugn, iklädd samma klänning du har på dig.
I samma ögonblick den fasansfulla sanningen uppdagas för dig, -du har blivit lurad och du gör dig nu skyldig till olaga intrång i Kristina Lugns lägenhet, iklädd hennes rosa klänning, hör du ljudet av en nyckel i låset...

Vilket scenario väljer du?! :D

Pulverform. -Lättare att sälja? :näsblod

-Du har ett förhållande men är ute och vänstrar med någon som också har ett förhållande, när dennes telefon ringer och dennes äkta hälft, som dessutom känner din äkta hälft, är på väg hem.
Du kastar dig in i bilen och ska smita, men bilen startar inte.
Du befinner dig dessutom på en gård minst en mil från närmaste bebyggelse.

Eller:

Du får hugg på krogen och följer med tjej hem.
Denne smeker varligt av dig kläderna, ber dig lägga dig ner naken på sängen, -hon ska bara gå på toa.
Efter ett tag när hon inte dyker upp reser du dig ifrån sängen och upptäcker att alla dina kläder är borta, de enda kläder som finns är klänningar i en garderob.
Du är ju helt naken, så du tvingas sätta på dig en rosa klänning med djup urringning.
Du ser dig om i lägenheten och ser till din fasa bara bilder på Kristina Lugn, iklädd samma klänning du har på dig.
I samma ögonblick den fasansfulla sanningen uppdagas för dig, -du har blivit lurad och du gör dig nu skyldig till olaga intrång i Kristina Lugns lägenhet, iklädd hennes rosa klänning, hör du ljudet av en nyckel i låset...

Vilket scenario väljer du?! :D

haha, du har fantasi du:rofl
jag väljer det första! puttar bara bilen en bit bort med vägen som leder från gården och när hennes äkta hälft dyker upp så stannar jag honom, säger att jag kört vilse och att bilen brutit ihop och ber honom ringa bärgning:tummenupp

hoppa bungy med ett ickeflexibelt snöre eller göra världens magplask från tian?:näsblod

haha, du har fantasi du:rofl
jag väljer det första! puttar bara bilen en bit bort med vägen som leder från gården och när hennes äkta hälft dyker upp så stannar jag honom, säger att jag kört vilse och att bilen brutit ihop och ber honom ringa bärgning:tummenupp

hoppa bungy med ett ickeflexibelt snöre eller göra världens magplask från tian?:näsblod

Jag väljer: http://www.youtube.com/watch?v=Q_EhRBrhzYI

Gå på fin restaurang, besöka toaletten för "No. 2", och råka samtidigt pissa över toakanten och ner i dina egna kalsonger och byxor så det blir genomblött och syns riktigt ordentligt?

Eller:

Gå på fin restaurang, besöka toaletten för "No. 2", men inte hinna i tid, med resultat av en omissigenkännelig doft ur byxorna, dock utan att det syns vem doften kommer ifrån?

Jag väljer: http://www.youtube.com/watch?v=Q_EhRBrhzYI

Gå på fin restaurang, besöka toaletten för "No. 2", och råka samtidigt pissa över toakanten och ner i dina egna kalsonger och byxor så det blir genomblött och syns riktigt ordentligt?

Eller:

Gå på fin restaurang, besöka toaletten för "No. 2", men inte hinna i tid, med resultat av en omissigenkännelig doft ur byxorna, dock utan att det syns vem doften kommer ifrån?

Jag väljer alternativ 1. Då kan man ju blöta ner hela byxorna så syns det inte att man har pissat på sig.

Vara tvungen att säga "jag gillar köttbullar med fiskpattar" till alla du träffar eller sjunga tolv timmar per dygn resten av livet.
(Glöm inte motivering!)

Jag väljer alternativ 1. Då kan man ju blöta ner hela byxorna så syns det inte att man har pissat på sig.

Vara tvungen att säga "jag gillar köttbullar med fiskpattar" till alla du träffar eller sjunga tolv timmar per dygn resten av livet.
(Glöm inte motivering!)

alternativ två. sjunger man så mycket bör man ju bli bra på det efter ett tag varpå man plötsligt kan tjäna pengar på skiten och innan dess kan man bara klä sig i konstiga kläder och skylla på att man är estet:tummenupp

ligga med gustav1 eller ligga med duckie?

där måste tråden ha dött:D

alternativ två. sjunger man så mycket bör man ju bli bra på det efter ett tag varpå man plötsligt kan tjäna pengar på skiten och innan dess kan man bara klä sig i konstiga kläder och skylla på att man är estet:tummenupp

ligga med gustav1 eller ligga med duckie?

där måste tråden ha dött:D

Duckie, hon ser ut som leni riefenstahl men lösaktigare, vilket jag gillar.

Salt eller peppar?

Duckie, hon ser ut som leni riefenstahl men lösaktigare, vilket jag gillar.

Salt eller peppar?

hur mycket betalade hon dig?:tungan
salt, har aldrig fattat det där med peppar:huvet
att få pungen avbiten av en same eller att få benet avbitet av en krokodil?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT