Välj en av två-leken

spectre skrev:
2074361 Japp, även kallad penis, snorre, åderpåle, **** snopp, petter-nicklas och allt det andra. Beklagar att du inte har någon :( Men vet du vad, KalleNorton har **** du kan få lite av honom :brynad
Schysst! :3freak
Jag trodde iofs inte att det var ett skaft till pungen men okej då... jag pungskaftsskadorna :gnissla

Ryggsäck eller resväska?

spectre skrev:
2074626 Du svarade ju inte ens på frågan!

Stockholm alla dagar i veckan.

Vilket föredrar du, pansarpung eller hängpung?
Pansarpung.

Suga av Thomas Bodström och vara immun mot alla fortkörningsböter för all framtid, eller,
vara gift med Christina Aguilera och enbart få åka moped i all framtid?

N.Blomqvist skrev:
2074649 Pansarpung.

Suga av Thomas Bodström och vara immun mot alla fortkörningsböter för all framtid, eller,
vara gift med Christina Aguilera och enbart få åka moped i all framtid?

Aguilera lätt!!!!

polera maud olofssons klitoris med din tandborste (varje morgon, precis efter att hon har pissat ) som du ska ha i käften varje dag tills du dör eller Äta avföring, 1 gång om året. Din egen avföring givetvis. En 2kgs vurre. ?

spectre skrev:
2074663 Aguilera lätt!!!!

polera maud olofssons klitoris med din tandborste (varje morgon, precis efter att hon har pissat ) som du ska ha i käften varje dag tills du dör eller Äta avföring, 1 gång om året. Din egen avföring givetvis. En 2kgs vurre. ?

Maud Olofsson. Sedan sterilisera tandborsten i klorin efter varje gång. (Dessutom skulle jag trycka JÄVLIGT hårt när jag polerade!) :näsblod

Slicka upp Laila Freivalds i brygga, eller,
ha offentlig sex med en snygg men nevrosedynskadad 45-taggare?
(Hon ska vara naken sånär som på en röd cowboyhatt och vifta på armstumparna och skrika "Who´s your Mamma, Who´s your Mamma!" jättehögt).

N.Blomqvist skrev:
2074676 Maud Olofsson. Sedan sterilisera tandborsten i klorin efter varje gång. (Dessutom skulle jag trycka JÄVLIGT hårt när jag polerade!) :näsblod

Slicka upp Laila Freivalds i brygga, eller,
ha offentlig sex med en snygg men nevrosedynskadad 45-taggare?
(Hon ska vara naken sånär som på en röd cowboyhatt och vifta på armstumparna och skrika "Who´s your Mamma, Who´s your Mamma!" jättehögt).
45-taggaren

Bakifrån eller missionären

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing